واکنش حسین حسینی به سوتی عجیبش در دروازه استقلال

به گزارش تور یونان ارزان، حسین حسینی، دروازه بان باتجربه استقلال درباره بازگشت خود بعد از ماه ها به ترکیب استقلال می گوید: دوری از ترکیب برای هر بازیکنی سخت است، بخصوص اینکه دروازه بان باشد، اما این بالا و پایین ها برای بسیاری از بازیکنان به وجود می آید و من هم این شرایط را تجربه کرده ام. برای من این بازگشت بسیارخوشحال کننده بود که توانستم بعد از ماه ها برای تیم محبوبم بازی کنم. امیدوارم در بازی های آینده هم بتوانم به این فرایند ادامه دهم و بازی های بیشتری در ترکیب تیم محبوبم انجام دهم.

واکنش حسین حسینی به سوتی عجیبش در دروازه استقلال

دروازه بان آبی ها درباره گلی که مقابل ذوب دریافت کرد نیز این توضیح کوتاه را داد: تنها اشتباه من روی همین گل بود. در باقی صحنه ها توانستم واکنش های خوبی نشان دهم. روی این گل قدری بی تعادل شدم. ضمن اینکه دوری چند ماهه از ترکیب روی عملکردم تأثیرگذاربود. با این حال باید سعی کنم هر روز آمادگی ام را بیشتر کنم. شک ندارم با استقلال دوباره به اوج برمی گردم.

دروازه بان استقلال در بازی با ذوب آهن به رکورد 100 بازی با استقلال دست یافت. حسینی به سؤال ایران ورزشی درباره این تعداد بازی توضیحاتی می دهد: خیلی خوشحالم که تعداد بازی هایم برای استقلال به عدد 100 رسید، اما مهم تراز این موضوع، برد تیم محبوبم در جام حذفی بود که ما را همچنان در این جام زنده نگه داشت. این 100 بازی با برد استقلال برایم شیرین شد. استقلال تیم بزرگی است که حتی هزار بازی هم برای این تیم کم است. امیدوارم در آینده بتوانم بیشتر به استقلال کمک کنم. از مسئولان باشگاه که این کار را پایه ریزی کردند ممنونم. از کادر فنی و بازیکنان هم که در کنار من بودند تشکر می کنم. ما باید دست به دست هم بدهیم با اتحاد و همدلی بیشتر هم در بازی های آینده لیگ نتایج بهتری بگیریم و هم خودمان را در جام حذفی مدعی نگه داریم.

حسینی درباره شانس استقلال برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی گفت: قطعاً شانس ما خیلی بالا است. جام حذفی جای هیچ اشتباهی نیست. با یک اشتباه تمام زحمات یک تیم از بین می رود، اما اگر به همین فرایند ادمه دهیم قهرمان می شویم. باید یک جام را به هواداران تیم مان که سال ها است انتظار جام می کشند، هدیه کنیم. برای ما رسیدن به جام دور از دسترس نیست و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

ایران ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1725

به "واکنش حسین حسینی به سوتی عجیبش در دروازه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش حسین حسینی به سوتی عجیبش در دروازه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید