واکنش فدراسیون کشتی به غیبت بنا در کمیته فنی انتخابی جام تختی

به گزارش تور یونان ارزان، سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید نمود: اسامی تمامی اعضای کمیته فنی رقابت های انتخابی جام تختی به وسیله محمد بنا به فدراسیون اعلام شده است.

واکنش فدراسیون کشتی به غیبت بنا در کمیته فنی انتخابی جام تختی

محمد ابراهیم امامی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره علت غیبت محمد بنا در کمیته فنی رقابت های انتخابی جام تختی به عنوان یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، اظهار کرد: اعضای کمیته فنی به وسیله محمد بنا سرمربی تیم ملی انتخاب شده اند. تمامی موارد فنی زیر نظر سرمربی تیم ملی است. تمامی اعضای کمیته فنی این رقابت ها که شامل آقایان علی آبادی، دلیریان، اسفندیاری فر، نعمت پور، علیزاده و حضرتی پور، انتخاب محمد بنا هستند.

سخنگوی فدراسیون کشتی، اضافه نمود: قاعدتا خود آقای بنا نیز ناظر این رقابت ها خواهد بود و به سالن مسابقات می آید.

وی درباره سفر تیم ملی کشتی آزاد به دوبی برای حضور در سفارت آمریکا و اینکه آیا گروه دیگری نیز برای دریافت ویزا راهی دوبی می شوند یا خیر، گفت: در پی دعوت رسمی فدراسیون کشتی آمریکا از ایران برای برگزاری ملاقات محبت آمیز با این کشور، اعضای تیم ملی کشتی آزاد جهت مراحل اداری دریافت ویزا به دوبی رفتند. فکر می کنم با توجه به محدودیت حضور تعداد نفرات در محل سفارت، تعداد دیگری از اعضای تیم نیز برای دریافت ویزا راهی دوبی می شوند.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این و در جریان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در زاهدان به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، نام محمد بنا در میان اعضای کمیته فنی این رقابت ها بود اما وی به علت مسائل شخصی نتوانست به زاهدان سفر کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2043

به "واکنش فدراسیون کشتی به غیبت بنا در کمیته فنی انتخابی جام تختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون کشتی به غیبت بنا در کمیته فنی انتخابی جام تختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید