ویتنام حریف ایران در یک هشتم نهایی شد

به گزارش تور یونان ارزان، با برگزاری رقابت های روز دوم مسابقات قهرمانی زیر 23 سال بانوان آسیا، ویتنام حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی شد.

ویتنام حریف ایران در یک هشتم نهایی شد

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به تایلند، روز دوم رقابت های والیبال قهرمانی زیر 23 سال بانوان در مرحله مقدماتی با دیدار دو تیم ایران و مالزی برگزارشد. در این بازی تیم ایران با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود گذشت. در ادامه تیم قزاقستان به مصاف تیم سریلانکا رفت و در خاتمه توانست با نتیجه 3 بر صفر از سد این تیم بگذرد. قضاوت این بازی برعهده زینب حقی داور بین المللی کشورمان بود.

در ادامه این رقابت ها تایلند نیز با همین نتیجه ماکائو را از پیش رو برداشت.اما مهمترین دیدارامروز بازی دو تیم ویتنام و ژاپن بود. بازی که بازنده آن حریف تیم ایران در مرحله یک هشتم نهایی می شد. دراین بازی که پخش مستقیم تلویزیونی داشت تیم ژاپن با نتیجه سه برصفر ازسد تیم ویتنام گذشت. این نتیجه در شرایطی برای ژاپنی ها به ثبت رسید که بازیکنان این تیم بازی تکنیکی و سرعتی را به نمایش گذاشتند.

با توجه به این نتیجه تیم ویتنام به عنوان تیم دوم گروه B به مرحله بعد صعود می نماید. در صورت صعود تیم ایران به عنوان تیم نخست گروه D تیم ایران با تیم ویتنام به رقابت می پردازد.

درآخرین دیدار امروز دو تیم چین تایپه و استرالیا برابر هم قرار گرفتند که در خاتمه سه ست تیم چین تایپه با نتیجه سه برصفر حریف استرالیایی خود را شکست داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 442

به "ویتنام حریف ایران در یک هشتم نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویتنام حریف ایران در یک هشتم نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید