چگونه با کشتی کروز به قطر سفر کنیم؟

به گزارش تور یونان ارزان، قطر یکی از کشورهای عربی واقع در جنوب خلیج فارس و شرق شبه جزیره عربستان است. این کشور یکی از ثروتمندترین کشورهای منطقه نیز محسوب می گردد. قطر به دلیل جاذبه های توریستی مختلفی که در خود دارد سالانه مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود جلب می نماید.

چگونه با کشتی کروز به قطر سفر کنیم؟

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

رسیدن به قطر به وسیله روش هایی همچون سیستم هوایی بسیار محبوب است. اما به یاری کشتی کروز که امکانات رفاهی و خدماتی متنوعی دارند هم می توان به این کشور سفر کرد.

اگر تصمیم گرفته اید جاذبه های گردشگری، هتل ها و مراکز خرید متنوعی که در قطر قرار دارند را آنالیز کنید سفر به قطر با کشتی کروز را در اولویت هایتان بگنجانید. در این مقاله قصد داریم کمی راجع به قطر صحبت کنیم. سپس به آنالیز سفرهای دریایی به این ناحیه بپردازیم. پس همراه ما باشید.

هر آنچه که باید درباره قطر بدانید

کشور قطر در جنوب غربی آسیا قرار گرفته است. بر اساس سرشماری های آماری که در سال 2017 انجام شد جمعیت این کشور چیزی حدود 2.6 میلیون نفر تخمین زده شد. مساحت این کشور همسایه نیز 11493 کیلومتر مربع است.

اگر چه خیلی ها بر این باورند که قطر کشور کوچکی است. اما امکانات و جاذبه های مختلفی در این کشور وجود دارد. به همین دلیل سفر به قطر همواره پیشنهاد می گردد. در طول سال های اخیر این کشور پیشرفت های زیادی در حوزه های مختلف داشت. قطر توانسته به یکی از بهترین کشورهای خاورمیانه برای جذب گردشگر تبدیل گردد.

قطر آب و هوای گرم و بیابانی دارد. اگر می خواهید از سفرتان به این کشور لذت ببرید بهتر است زمستان یا پاییز را برای سفر به قطر امتحان کنید. بر اساس نظر مسافران بهترین زمان برای سفر به این کشور ماه های اردیبهشت، فرودین، مهر و آبان است.

بیشتر افرادی که در قطر زندگی می نمایند مسلمان سنی هستند. اگر قصد سفر به این کشور را دارید باید از آداب و رسومی که در نواحی مختلف آن جاری است تبعیت کنید. به عنوان مثال خانم ها باید لباس های پوشیده بر تن نمایند. همچنین باید دست ها و پاهایشان کاملا پوشیده شده باشد.

برای اقامت در این کشور منحصر به فرد مشکل زیادی نخواهید داشت. همانطور که قبلا نیز بیان کردیم هتل ها و اقامتگاه های مختلفی در قطر ساخته شده است. هزینه اقامت در این هتل ها بر اساس امکانات و خدماتی که در اختیارتان قرار می دهند از 400 هزار تومان تا 3 میلیون تومان متغیر خواهد بود.

با چه وسیله ای می توان به قطر سفر کرد؟

اولین و مهم ترین وسیله نقلیه ای که به هنگام سفر به قطر به ذهن خطور می نماید هواپیماست. هواپیماهایی که از تهران به سمت قطر پرواز می نمایند امکانات خوبی دارند. این هواپیماها می توانند سفر لذت بخشی برایتان رقم بزنند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید فاصله هوایی تهران با قطر حدود 1150 کیلومتر است. زمان سفر چیزی حدود 2 ساعت خواهد بود. در طول سفر با هواپیما می توانید خودتان را با موارد مختلفی همچون کتاب، موسیقی یا بازی سرگرم کنید یا یک چرت کوچک بزنید.

سفر به قطر با کشتی کروز نیز امکان پذیر است. اگر اهل دریانوردی هستید و سفرهای دریایی را هم دوست دارید، می توانید سفر با کشتی را هم در نظر داشته باشید. برای سفر با کشتی های کروز باید نکات مختلفی را مدنظر قرار دهید.

به عنوان مثال لباس های خوبی به همراه خود داشته باشید، وجه نقد یا کارت اعتباری معتبر را در لوازم تان بگنجانید و از آوردن وسایل ممنوعه ای که توسط کشتی اعلام می گردد خودداری کنید.

اخیرا سفر به دوحه که پایتخت کشور قطر است نیز با کشتی فراهم شده است. برای اینکه بتوانید از این کشتی ها بهره ببرید باید خودتان را به بوشهر برسانید. شما می توانید با آژانس های مسافرتی صحبت کنید و شرایط سفر به قطر با کشتی را هم جویا شوید.

با رزرو آنلاین هتل قطر خبرنگاران بهترین گزینه را برای اقامت خود در این کشور انتخاب کنید.

قطر

منبع: الی گشت
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1507

به "چگونه با کشتی کروز به قطر سفر کنیم؟" امتیاز دهید

3 کاربر به "چگونه با کشتی کروز به قطر سفر کنیم؟" امتیاز داده اند | 3.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با کشتی کروز به قطر سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید