چین آیرودینامیک ترین ماشین جهان را ساخت ، عکس (تور چین ارزان)

به گزارش تور یونان ارزان، پدال نوشت: شرکت چینی آیون از خودروی نو هایپر GT در نمایشگاه گوانجو 2022 رونمایی کرد و حالا می گوید این سدان لیفت بک با ضریب درگ 0.19 رکورد نوی را در این زمینه بر جای گذاشته است.

چین آیرودینامیک ترین ماشین جهان را ساخت ، عکس (تور چین ارزان)

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

سدان چهار درب و برقی آیون از خاتمه سال 2023 راهی بازار خواهد شد و پس از خودروی اسپرت هایپر SSR که چند ماه پیش معرفی گردید دومین محصول آیون به شمار می رود. هنوز قیمت هایپر GT اعلام نشده هرچند مقامات آیون می گویند این خودرو رقیبی شایسته برای خودروهایی همانند ژیپنگ P7 و هوزون S خواهد بود. قیمت این خودروها از حدود 44 هزار دلار شروع می گردد.

استایل آیون هایپر GT بر اساس آن چیزی شکل گرفته که چینی ها آن را ترکیبی از طراحی باد و آب می دانند. سطوح نرم و روان به همراه فرم های گرد آن چیزی هستند که حرف اول را در این خودروی برقی می زنند و در کل باعث ایجاد ظاهری آیرودینامیک می شوند. عناصر دیگری نیز وجود دارند که روی راندمان آیرودینامیکی خودروی موردبحث تأثیر می گذارند و از جمله آن ها می توان به مجاری هوای فعال در بخش های پایینی سپر جلو و اسپویلر عقب فعال با پهنای 1465 میلی متر اشاره نمود.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با یکی از قدرتمندترین و پیچیده ترین بنزهای دنیا / عکس

رمزگشایی از تغییرات مغز هنگام سردردهای میگرنی

آیون می گوید عملکرد قیچی مانند درب های جلو که با زاویه 43 درجه باز می شوند در نسخه فراوریی این خودروی رکوردشکن نیز وجود خواهند داشت. اگر ضریب درگ 0.19 آیون هایپر GT تائید گردد این خودروی چینی رکورد مرسدس بنز EQS را خواهد شکست، خودرویی که ضریب درگ 0.20 را ثبت نموده و آیرودینامیک ترین خودروی فراوریی دنیاست. این خودرو بعلاوه بهتر از ضریب درگ 0.208 تسلا مدل S عمل خواهد نمود. هنوز ابعاد سدان تازه و برقی آیون اعلام نشده اما پلتفرم AEP 3.0 تازه آن از یک پیشرانه برقی نصب شده در عقب با قدرت 335 اسب بخار پشتیبانی می نماید. آیون ادعا دارد خودروی موردبحث می تواند در عرض 4 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. فعلاً جزئیات مربوط به شعاع حرکتی و ظرفیت باتری هایپر GT تازه اعلام نشده است. در آینده نسخه های دو موتوره و پرفورمنس این خودرو نیز فراوری خواهد شد.

58321

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2271

به "چین آیرودینامیک ترین ماشین جهان را ساخت ، عکس (تور چین ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین آیرودینامیک ترین ماشین جهان را ساخت ، عکس (تور چین ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید