کار خانگی در کانادا

    به گزارش تور یونان ارزان،
  • وکیل نظارتی

یکی از شغل های خانگی پردرآمدی که می توانید داشته باشید، وکیل نظارتی است که حقوقی مابین 110,000 دلار تا 150,000 دلار می توانید داشته باشید.

کار خانگی در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا نوروز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

  • نویسنده فنی

نویسنده یا ویراستار پزشکی قانونی می تنواند حقوقی مابین 100,000 دلار تا 110,000 دلار در مرحله ارشد داشته باشند.

  • مهندسی محیط زیست

درآمد برای یک مهندس محیط زیست که کارهای مربوطه را درخانه انجام می دهد بین 90,000 تا 110,000 دلار است.

  • محقق زیست شناسی

محققان زیست شناسی می توانند درآمدی بین 90,000 دلار تا 150,000 دلار داشته باشند.

  • نگهداری از حیوانات

بیشتر مردم کانادا بدون توجه به شرایط اقتصادی به نگهداری از حیوانات خانگی خود اهمیت می دهند.

  • باشگاه های اجتماعی

افراد بسیاری علاقمند هستند که پس از انتها کار روزانه و یا در تعطیلات آخر هفته، در جای مناسبی به استراحت و تفریح بپردازند. اگر بتوانید کلوپ اجتماعی خود را خوب سازماندهی کنید افراد زیادی برای کسب آرامش و لذت به آنجا خواهند آمد باشگاه شما به اندازه کافی مجهز است تا بتوانید به طیف های گوناگون مشتریان خدمات ارایه دهید.

  • تامین و برگزاری جشن ها

هر هفته جشن های زیادی در حال برگزاری است ولی بسیار از افراد نمی خواهند که خودشان درگیر تهیه و تدارک برای مهمانی باشند، به همین دلیل آنها احتیاجمند افرادی هستند تا بتوانند تدارکات مورد نظر را در محل و به شکلی مناسب به آنها ارایه دهند. شما باید بتوانید کالاهای با کیفیت را به موقع فراهم آورید تا مشتریان بیشتری نصیب تان گردد.

  • اجاره املاک

این کار مستلزم آن است که شما صاحب خانه باشید و یا در تجارت فعال بوده و در خرید ملک سرمایه گذاری کنید و می تواند شامل املاک ویلایی و ساختمان های آپارتمانی باشد. پیش از آغاز کار باید اطلاعات مورد احتیاج را کسب نمایید.

  • اجاره اتومبیل

اگرچه بیشتر مردم خودشان اتومبیل شخصی دارند، ولی ممکن است همیشه امکان استفاده از آن را به دلایل مختلفی نداشته باشند. برای ورود به این بازار باید گردش حساب سریع و بالایی داشته باشید و بتوانید مسافران فرودگاه ها را در زمره مشتریان خود جذب نمایید.

  • اجاره تجهیزات

شما می توانید به کار اجاره تجهیزات به ویژه به کسانی که در زمینه معدن کار می نمایند مشغول شوید. همه افرادی که به سراغ کار معدن می فرایند خودشان تجهیزات لازم را ندارند و همچنین بودجه اقتصادی جهت خرید تجهیزات مورد احتیاج را ندارند؛ بنابراین همیشه اجاره لوازم هزینه کمتری برایشان در پی دارد. ارایه این نوع خدمات به محض آغاز ارایه سرویس های مور احتیاج مشتری، برای شما سود زیادی به ارمغان خواهد آورد. شما باید همیشه نوع تجهیزاتی که رقبای شما دارند و نرخ اجاره بهای آنها را نیز در نظر داشته باشید.

  • خدمات نظافت

به عنوان مالک این کسب و کار باید خدمات نظافت مورد احتیاج مشتریان را ارایه دهید. شما می توانید انتخاب کنید که فقط به منازل مسکونی خدمات بدهید و یا فقط امور نظافت واحدهای تجاری را به عهده بگیرید و یا اینکه به هر دو دسته فوق خدمات بدهید.

  • خدمات لباس عروس

بسیاری معتقد هستند که خرید لباس عروسی کار بی فایده ای است زیرا فقط یک بار قابل استفاده خواهد بود. بعضی دیگر نیز از پس هزینه های خرید لباس عروس بر نمی آیند و ترجیح می دهند که برای یک شب لباس اجاره نمایند. هر دو گروه احتیاجمند استفاده از خدمات شما هستند.

  • خدمات حسابداری

مدیران حسابرسی از کار خانگی مابین 90,000 دلار تا 110,000 دلار درآمد دارند. شغل های مرتبط : همکار ارشد اقتصادی، کارشناس اقتصادی، تحلیلگر اقتصادی و بازرس هر شغلی احتیاج به یک دفتردار و حسابرس دارد حتی اگر کسب و کار کوچکی باشد. شما به عنوان یک حسابدار باید با جنبه های مختلف یک کسب و کار از جمله امور اقتصادی، مدیریت و بازاریابی آشنایی داشته باشید.

  • آموزش بازی های ویدیویی

چنانچه در زمینه بازی های ویدیویی پیشگام هستید می توانید با تاسیس یک مرکز آموزشی بازیهای ویدیویی به دیگران آموزش های لازم را بدهید. همچنین می توانید خدمات جانبی نیز ارایه نمایید که موجب گرایش کاربران حرفه ای به سمت شما خواهد شد.

  • کیک پزی

چنانچه علاقه به تجربه کار با دسر و شیرینی داشته و ایده های مختلفی در خصوص طراحی کیک دارید و یا دستور پخت کیک های متفاوتی در سر دارید، شرایط ورود به این پیشه را دارا هستید. نکته خوبی که وجود دارد این است که این کسب و کار فصلی نبوده و همیشه افراد زیادی احتیاجمند خرید کیک برای جشن ها و مهمانی های خود می باشند.

  • طراح مد

اگر فردی خلاق هستید و یا بطور ویژه ای پیرو مد بوده و مطابق مد روز لباس می پوشید، می توانید برای افراد مشهور طراحی مد نمایید و یا برای آماده سازی مدل های عکاسی همکاری کنید. موفقیت شما ضامن حمایت هر چه بیشتر مشتریان از کار شما خواهد بود.

  • مشاور معدن

برای آغاز این کسب و کار شما باید در زمینه معدن دارای تخصص باشید به طوری که توانایی ارایه مشاوره به مشتریانی که به تجارب و توصیه های شما متکی هستند را داشته باشید. با این حال، شما باید پیش از آغاز به کار احتیاجمندی های این شغل را بدانید و تصمیم بگیرید که آیا قرار است به طور انحصاری برای یک شرکت استخراج معدن کار کنید و یا اینکه به چندین شرکت استخراج معدن خدمات خواهید داد.

  • حمل و نقل

در حوزه حمل و نقل شما احتیاجمند تصمیم گیری در خصوص نوع حمل و نقلی که مد نظر شماست اعم از خدمات تاکسی، حمل ونقل پزشکی و آمبولانس، خدمات پیک، شرکت اتوبوسرانی و یا حمل بار با کامیون می باشید.

  • مشاور اقتصادی

مشاور اقتصادی مستقل نیز به عنوان یک کارگزار محسوب شده و شما به عنوان مشاور کار ارایه محصولات، خدمات و مشاوره های مربوطه به مشتریان را انجام می دهید. شما باید برای انجام این کار دارای چندین مجوز اقتصادی شامل مجوز بیمه های درمانی، صندوق های سرمایه گذاری مشترک، مجوز اجازه فروش اوراق بهادار و وام مسکن باشید.

  • سرویس خدمات شغلی

در این کار شما به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار شخصی برای خودشان دارند و زمان کافی برای نوشتن طرح و برنامه شغلی خود ندارند یک طرح توجیهی شغلی ارایه می دهید و در ازای دادن این خدمات پول دریافت می کنید. شما می توانید بسته های مختلفی را به مشتریان خود ارایه دهید و بدین صورت به آنها فرصت انتخاب طرحی که مناسب بودجه آنهاست بدهید.

  • تعمیرات کامپیوتر

برای ورود به این شغل می بایست دارای تجربه کافی بوده و دوره های آموزشی مرتبط را گذرانده و مدرک فنی داشته باشید. همچنین داشتن اطلاعات کافی از انواع اصلی نرم افزارها و اجزای سخت افزاری کامپیوتر لازم است. مهندسین ارشد نرم افزار می توانند درآمدی برابر با 100,000 دلار تا 140,000 دلار داشته باشند.

  • صنعت مد و لباس

اگر شما استعداد طراحی و ساخت لباس و یا جواهرات را دارید و قصد کسب درآمد از آن داشته باشید باید مشتریان کلیدی خود را شناسایی کرده و راه هایی برای جذب آنها به عنوان هوادار خود پیدا کنید.

منبع: اینترنت
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1275

به "کار خانگی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار خانگی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید