کدورت ها را فعلا کنار گذاشتم، به خاطر کشورم بازی می کنم نه فرد

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران، حامد حدادی با وجودیکه در فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال برای شرکت در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی حضور داشت از حضور در تمرینات ممانعت کرد.

کدورت ها را فعلا کنار گذاشتم، به خاطر کشورم بازی می کنم نه فرد

این بازیکن شامگاه پنجشنبه ضمن تماشای دیدار تدارکاتی تیم ملی برابر اردن در تالار آزادی، در خصوص مواضع اخیر خود شرح داد و گفت که تصمیم به بازگشت گرفته است.

این ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: همه من را می شناسند و می دانند طی بیست سال اخیر همواره و در هر شرایطی برای تیم ملی بازی کردم حتی وقتیکه مصدومیت داشتم اما اخیرا مسائل و کدورت هایی پیشآمد که باعث شد به تمرینات نیایم.

وی ادامه داد: اما من به خاطر کشورم، پرچم آن و جامعه بسکتبال و تیم ملی کشورم همه این کدورت ها را کنار می گذارم. از طرف فدراسیون و کادر فنی با من تماس گرفتند که به تمرینات بیایم اما به خاطر یکسری مسائل نشد درحالیکه خودم واقعا دوست داشتم در تمرینات باشم تا بازهم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

حدادی با بیان اینکه تیم ملی بسکتبال دیدارهای مهمی پیش رو دارد، یادآور شد: بعد از تماس ار طرف فدراسیون و کادر فنی تصمیم گرفتم فعلا کدورت ها را کنار بگذارم و به تیم ملی بیایم. تاکید می کنم که فعلا این تصمیم را گرفته ام.

وی با نام بردن از ارسلان کاظمی که به اردو دعوت نشده است، ادامه داد: فکر می کنم اگر با ارسلان هم تماس می گرفتند با قدرت می آمد همان طور که من با قدرت بازگشته ام. تمام تمرکزم طی روزهای آینده روی تیم ملی خواهد بود تا یاری حال این تیم باشم.

ملی پوش بسکتبال کشورمان با تاکید بر اینکه تاکنون برای هیچ شخص خاصی بازی ننموده، توضیح داد: از این به بعد هم برای شخصی و به خاطر کسی بازی نمی کند. من برای کشورم و با تعصب و غیرت و تمام قدرت بازی می کنم. همواره هم تلاشم برای یاری بوده و حتی اگر خوب نبودم خودم به آن اشاره نموده ام.

حدادی در ادامه با ابراز امیدواری از اینکه مسائل اخیر برای همواره حل گردد، اظهار داشت: اگر غیر از این باشد دودش در چشم خودمان می رود و خودمان آسیب می بینیم. امیدوارم مشکل ارسلان هم حل گردد و به تیم ملی بازگردد. همه جوره پشتِ ارسلان هستم.

این بازیکن در خصوص زمان آغاز تمریناتش با تیم ملی گفت: نمی دانم؛ باید اطلاع دهند. ظاهرا گروهی درست نموده اند که من جزوش نیستم.

حدادی از اظهارنظر در خصوص دیدارهای پیش رو برابر ژاپن و استرالیا امتناع کرد و گفت: هنوز تمرینات و آغاز ننموده ام. ترجیح می دهم فعلا در این مورد صحبت نکنم فقط امیدوارم با توجه به میزبانی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و جشن صعود را بگیریم.

ملی پوش بسکتبال کشورمان در واکنش به اینکه حضورش به عنوان یک ستاره برای تماشاگران قابل توجه خواهد بود، گفت: ما ستاره کم نداریم. امیدوارم تماشاگران با حضور در سالن حمایت نمایند و ما هم بازی جذابی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 232

به "کدورت ها را فعلا کنار گذاشتم، به خاطر کشورم بازی می کنم نه فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدورت ها را فعلا کنار گذاشتم، به خاطر کشورم بازی می کنم نه فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید