کشف آینده در دبی با 10% تخفیف تا کریسمس ، بلیط موزه آینده را از دست ندهید!

به گزارش تور یونان ارزان، تا کریسمس فرصت دارید برای خرید بلیط موزه آینده دبی از سایت تهران دبی دارید.وقت گرانبهاتان را از دست ندهید. با ثبت سفارش بلیط تا کریسمس از سایت تهران دبی، این تجربه فوق العاده را با 10% تخفیف به دست آورید.

کشف آینده در دبی با 10% تخفیف تا کریسمس ، بلیط موزه آینده را از دست ندهید!

آیا در پی یک تجربه گردشگری بی نظیر در قلب شهر دبی هستید؟ موزه آینده دبی منتظر شماست، اما نباید فراموش کنید که زمان محدودی برای خرید بلیط با 10% تخفیف از سایت تهران دبی تا کریسمس به جای مانده است.

موزه آینده دبی با تمامی مجذوب کنندهیت ها و ویژگی های فناورانه اش شما را به دنیایی تازه می برد. اینجا شما می توانید با واقعیت مجازی به سفری در آینده پیوسته و از فناوری های نوین بهره مند شوید. چهارچوبی که برای شما به وجود آمده، شگفت انگیزترین تصاویر شهر آینده را به نمایش می گذارد.

تا کریسمس فرصت دارید برای خرید بلیط موزه آینده دبی از سایت تهران دبی دارید.وقت گرانبهاتان را از دست ندهید. با ثبت سفارش بلیط تا کریسمس از سایت تهران دبی، این تجربه فوق العاده را با 10% تخفیف به دست آورید. این فرصت را از دست ندهید کنار خانواده و دوستانتان این فرصت را طلایی بشمارید.

نگاهی کلی به موزه آینده دبی

موزه آینده دبی یک اثر معماری شگفت انگیز است که در فضایی به مساحت 30000 مترمربع، در نزدیکی اتوبان شیخ زاید و برج های امارات در دبی واقع شده است. این ساختمان هفت طبقه بدون ستون دارد و ارتفاع آن تا 77 متر می رسد. در قسمت مرکزی موزه، یک فضای بیضی شکل طراحی شده است که به شکلی خلاقانه آینده نانوشته بشریت را نشان می دهد. به منظور طراحی این ساختمان و استفاده از نور طبیعی بهینه درون موزه، از 1024 بخش چهار لایه استفاده شده است که با همکاری ربات ها ساخته شده اند.

ساختمان موزه آینده دبی بعلاوه به بهره برداری بهینه از انرژی خورشیدی و طراحی سبز و دوستدار محیط زیست مشهور است و گواهینامه پلاتینیوم برای ساختمان های سبز دنیا را دریافت نموده است. روی پنجره های خارجی موزه، نقل قول هایی از آل مکتوم با خط نستعلیق به طرز خلاقانه ای نوشته شده است و با نور LED در شب نیز روشن می شوند. معماری منحصر به فرد و ارزش آموزشی، فرهنگی و تکنولوژیک موزه آینده دبی آن را به یک مقصد دیدنی و جاذبه گردشگری برتر تبدیل نموده است.

فرصت طلایی را از دست ندهید! تا کریسمس، با استفاده از تخفیف ویژه سایت تهران دبی، بلیط خود را برای بازدید از موزه آینده دبی با 10% تخفیف تهیه کنید. اینجا لحظات خاصی از فرهنگ و تکنولوژی را تجربه خواهید کرد.

آشنایی با طبقات مختلف موزه آینده دبی

در این سفر مجذوب کننده به دنیای آینده در موزه آینده دبی، با ما همراه باشید تا طبقات مختلف این مجموعه فراتر از انتظارات شما را برآورده کنیم. این موزه با طراحی خاص و بی نظیر خود، هر طبقه را به یک تجربه یادگیری و تفریح تبدیل نموده است.

· طبقه پنجم ایستگاه فضایی هوپ

در طبقه پنجم ، شما می توانید با سفری به ایستگاه فضایی هوپ Orbital Space Station (OSS) Hope آینده فضاپیمارا و زندگی در فضا را تجربه کنید. این تجربه هیجان انگیز شامل آواتار مجازی، راهنمای انسانی و صفحات نمایشگری است که جزئیاتی از آینده دبی و سازوکار فضاپیما را نشان می دهد.

· طبقه چهارم موسسه شفا The HEAL Institute

طبقه چهارم، موسسه شفا The HEAL Institute ، به آینده پایدار و حفظ محیط زیست اهمیت می دهد. شما در اینجا با تغییرات آب و هوایی زمین آشنا می شوید و بانک DNA صندوق حیات را مشاهده می کنید که در آن 2400 کد ژنتیکی از موجودات زنده ذخیره شده است.

· طبقه سوم، واحد Al

طبقه سوم، واحه Al، به شما فرصت می دهد با خدمات و درمان های مختلف، ارتباطی عمیق بین فکر و جسمتان برقرار کنید. می توانید از احساس درمانی، حرکت درمانی، زمین درمانی، ارتباط درمانی و مرکز مدیتیشن بهره ببرید.

· طبقه دوم Tomorrow, Today

طبقه دوم با نام Tomorrow, Today، به شما فرصت می دهد با فناوری ها و نظریه های پیشرفته آشنا شوید، از جمله هوش مصنوعی، رباتیک و اکتشافات فضایی. مدل هایی از وسایل نقلیه برقی و لباس های جت گرانشی نیز در اینجا نمایش داده می شوند.

· طبقه اول تفریح بچه ها

و در طبقه اول، بچه ها با تفریح های تعاملی قهرمانان آینده در حوزه های تخیل و خلاقیت درگیر می شوند.

· همکف

همکف نیز شامل لابی، فروشگاه و کافه است که می توانید بعد از بازدید از موزه در آنجا استراحت کنید و از خرید سوغاتی هایی بهره مند شوید.

بازدید از موزه آینده دبی به یک تجربه منحصر به فرد تبدیل گردد. از امروز تا کریسمس، با استفاده از تخفیف ویژه از سایت تهران دبی، این تجربه را با 10% تخفیف ویژه برای خودتان رزرو کنید. لحظاتی خاص در انتظار شماست.

نمای خارجی و بیرونی موزه آینده دبی

نمای خارجی موزه آینده دبی

نمای خارجی موزه آینده دبی یکی از دیدنی ترین و خیره کننده ترین نماهای ساختمانی در دنیا است. این موزه که در منطقه دبی مال واقع شده است، با طراحی منحصربه فرد و استفاده از فناوری های پیشرفته، توجه هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.

نمای خارجی موزه آینده دبی به شکل یک چشم طراحی شده است که نماد منظره آینده دبی است. این موزه به ارتفاع 76 متر و با مساحت 30 هزار متر مربع ساخته شده است. نمای بیرونی موزه از 1024 صفحه فولادی ضد زنگ تشکیل شده است که به وسیله ربات ها ساخته شده اند.

هر صفحه نما از چهار لایه تشکیل شده است که هر لایه پس از طی شانزده مرحله فرآیند ایجاد شده است. علاوه بر این، برای ایجاد فرم دلخواه و روکش منحصربه فرد و حل چالش های خاص طراحی، ابزارهای مدل سازی پارامتریک و الگوریتم های ساختمانی تازهی در ساخت و توسعه آن به کار رفته اند.

نمای بیرونی موزه

در نمای بیرونی موزه، از خط عربی نیز استفاده شده است. این خط عربی که به وسیله هنرمند اماراتی متار بن لاهج طراحی شده است، انعکاس دهنده ردیف هایی از اشعار الهام بخش شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات و حاکم دبی هستند.در شب، نمای بیرونی موزه آینده دبی با روشنایی های LED رنگارنگ تزئین می گردد که جلوه ای زیبا و خیره کننده به آن می بخشد.

نمای بیرونی موزه آینده دبی نمادی از آینده دبی و پیشرفت های تکنولوژیکی است که در این شهر در حال رخ دادن است. این موزه نه تنها یک جاذبه گردشگری محبوب است، بلکه مکانی برای تبادل ایده ها و نوآوری ها نیز محسوب می گردد.

منبع : www.tehrandubai.com

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 2 دی 1402 بروزرسانی: 2 دی 1402 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2373

به "کشف آینده در دبی با 10% تخفیف تا کریسمس ، بلیط موزه آینده را از دست ندهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف آینده در دبی با 10% تخفیف تا کریسمس ، بلیط موزه آینده را از دست ندهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید