کلوپ: دوست نداشتم به پورتو بخوریم، نسبت به قبل تجربه بیشتری داریم

به گزارش تور یونان ارزان، سرمربی لیورپول با بیان اینکه پورتو قرعه مورد علاقه اش نبوده به بازیکنانش در خصوص دست کم نگرفتن این تیم هشدار داد.

کلوپ: دوست نداشتم به پورتو بخوریم، نسبت به قبل تجربه بیشتری داریم

کلوپ: دوست نداشتم به پورتو بخوریم، نسبت به قبل تجربه بیشتری داریم

یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل پورتو در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به بازیکنانش هشدار داد که نباید این حریف پرتغالی را دست کم بگیرند.

سرمربی لیورپول در این باره گفت: در لیگ قهرمانان اروپا، لحظات خوب زیادی را داشتیم. اکنون کمی تجربه ما بیشتر شده است. پس از بازی با بایرن مونیخ همه در خصوص تساوی بدون گل و بد بودن این نتیجه صحبت می کردند اما از فرصت های مان در مونیخ بهره بردیم و حالا اینجا هستیم. اکنون باید به مصاف پورتو برویم و همان درجه از احترام را برای این تیم هم قائل هستیم. در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم و شما این موضوع را به وضوح در تمرینات ما می بینید. قصد داریم این فصل، موفقیت های تاریخی را در کتاب افتخارات باشگاه ثبت کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: همه می خواستند در این مرحله مقابل پورتو قرار بگیرند، اما ما چنین خواستی نداشتیم! عده ای فقط به اعداد و ارقام و اسامی تیم ها توجه می نمایند. کسانی که تفکر کاملی درباره فوتبال دارند نمی خواهند با تیمی مانند پورتو روبه رو شوند. البته از آن سمت هم هیچ کس نمی خواست با لیورپول روبرو گردد. بازی سختی خواهیم داشت، اما با نگاهی رو به جلو، به استقبال بازی خواهیم رفت.

کلوپ در سرانجام گفت: گومز مسئله ای ندارد، با این حال در این بازی حضور نخواهد داشت. لالانا یک مشکل جزئی داشت که باعث شد این هفته را در کنار ما نباشد و ممکن است فعلاً نیز در دسترس نباشد. وینالدوم هم دچار یک مشکل جزئی در کمرش است و شاید به بازی برسد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 256

به "کلوپ: دوست نداشتم به پورتو بخوریم، نسبت به قبل تجربه بیشتری داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: دوست نداشتم به پورتو بخوریم، نسبت به قبل تجربه بیشتری داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید