گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به اندونزی، مرادی: تمام کوشش مان را برای مدال آوری سپک تاکرا می کنیم

به گزارش تور یونان ارزان، سرمربی تیم ملی سپک تاکرا گفت: امیدوارم بتوانیم عملکرد مطلوبی داشته باشیم و سپک تاکرا به رشته های مدال آور ایران در بازی های آسیایی اضافه گردد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به اندونزی، مرادی: تمام کوشش مان را برای مدال آوری سپک تاکرا می کنیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به اندونزی، محمد مرادی، سرمربی تیم ملی سپک تاکرا درباره وضعیت تیم ایران در هجدهمین دوره از بازی های آسیایی گفت: سپک تاکرا بعد از 12 سال و برای دومین بار این فرصت را کسب نموده که در بازی های آسیایی حاضر گردد. از سه ماه پیش روند آماده سازی تیم را شروع کردیم و با برگزاری 5 مرحله از اردوهای آمادگی، شرایط بازیکنان در مجموع مثبت است. ما در دو بخش تیمی و 4 نفره به رقابت می پردازیم؛ فردا (یکشنبه) به مصاف اندونزی می رویم که این بازی، افتتاحیه این رشته در بازی های آسیایی است.

مرادی درباره رقبای ایران در این رقابت ها گفت: سپک تاکرا رشته ای است که خاستگاهش آسیا و جنوب شرق آسیا است. تمامی قدرت های دنیا در منطقه شرق آسیا هستند. اندونزی ،تایلند، سنگاپور و ویتنام همه برای کسب مدال طلا و رسیدن به فینال در اندونزی حاضر شدند. رقابت های خیلی سختی را در پیش داریم، امیدوارم با توجه به تمرینات سنگین و فشرده ای که برگزار کردیم بتوانیم عملکرد مطلوبی داشته باشیم و سپک تاکرا به رشته های مدال آور ایران در بازی های آسیایی اضافه گردد.

مرادی درباره وضعیت بازیکنان در آستانه دیدار با اندونزی توضیح داد: مشکل خاصی نیست، دو نفر از بازیکنان مصدومیت جزیی داشتند که با اقدامات پزشکی که انجام شد به آمادگی کامل رسیدند.

محمد مرادی ادامه داد: تیم ملی سپک تاکرا در نخستین حضور در رقابت های آسیایی خود در دوحه عنوان دوازدهم را کسب کرد. در حال حاضر شرایطمان قابل قیاس با دوره قبل نیست و تمام تلاشمان را می کنیم که مدال آوری کنیم.

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا درباره میزبانی اندونزی هم گفت: در مجموع امکانات اندونزی بد نیست. آنها تجربه زیادی برای میزبانی ندارند، ضعف هایی وجود دارد اما هدف ما کسب نتیجه است. به این امکانات توجهی نداریم و تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 617

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به اندونزی، مرادی: تمام کوشش مان را برای مدال آوری سپک تاکرا می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به اندونزی، مرادی: تمام کوشش مان را برای مدال آوری سپک تاکرا می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید