10 طرح برگزیده رویداد شکوفا در صندوق نوآوری معرفی و تقدیر شدند

به گزارش تور یونان ارزان، در اختتامیه رویداد نقش موثر زنان در مدیریت بهینه مصرف در حوزه برق، آب و انرژی (شکوفا) 10 طرح برگزیده شناسایی و تقدیر شدند.

10 طرح برگزیده رویداد شکوفا در صندوق نوآوری معرفی و تقدیر شدند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، مرضیه شاوردی، مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی در اختتامیه رویداد شکوفا گزارشی از برنامه های برگزار شده در این رویداد دو روزه ارائه کرد و گفت: بعد از انتشار فراخوان، 47 طرح در حوزه مدیریت مصرف در حوزه برق، آب و انرژی دریافت کردیم و با برگزاری 5 جلسه داوری با حضور بیش از 10 داور از صندوق نوآوری و شکوفایی و پژوهشگاه نیرو، 10 طرح به عنوان طرح های برگزیده شناسایی شدند که در روز اول در حاشیه مراسم در قالب نمایشگاهی توانمندی های خود را معرفی کردند.

وی ادامه داد: بیش از 500 نفر در بخش های مختلف به صورت آنلاین حضور داشتند که از این تعداد 200 نفر در روز اول و 300 نفر در روز دوم ما را همراهی کردند.

گفتنی است، در آیین اختتامیه اولین رویداد مجازی نقش موثر زنان در مدیریت مصرف آب، برق و انرژی (شکوفا) از 10 طرح برگزیده تقدیر شد و سه شرکت مهندسی کاشفان نیل فام با طرح پکیج نوین تصفیه فاضلاب، شرکت پویا ژن آزما با طرح سیستم تصفیه آب و پساب های صنعتی به روش بیولوژی و شرکت سیماالکتروطب با طرح سیستم کاهش و مدیریت مصرف روشنایی به ترتیب مقام های اول تا سوم این رویداد را کسب کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1496

به "10 طرح برگزیده رویداد شکوفا در صندوق نوآوری معرفی و تقدیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 طرح برگزیده رویداد شکوفا در صندوق نوآوری معرفی و تقدیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید