شروع ثبت نام پذیرفته شدگان PhD علوم و فنون خرمشهر از هفته آینده

به گزارش تور یونان ارزان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از شروع ثبت نام پذیرفته شدگان PhD این دانشگاه از هفته آینده اطلاع داد.

شروع ثبت نام پذیرفته شدگان PhD علوم و فنون خرمشهر از هفته آینده

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران؛ کمال غانمی؛معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در مورد زمان ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری، اظهار کرد: ثبت نام دانشجویان تازه وارد مقطع دکتری از هفته آینده به صورت کاملا الکترونیکی شروع می گردد و احتیاجی به مراجعه حضوری ندارد.

وی اضافه کرد: پذیرفته شدگان می توانند برای ثبت نام، به سایت اصلی دانشگاه به نشانی https://kmsu.ac.ir/fa مراجعه نمایند. ثبت نام از دو طریق صورت می گیرد؛ پذیرفته شدگان می توانند با بارگذاری مدارک مورد احتیاج اسکن شده به وسیله ایمیل کار ثبت نام را انجام دهند یا به وسیله پست، اصل مدارک را برای دانشگاه ارسال نمایند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در مورد رشته ها و تعداد دانشجویان پذیرفته شده PhD این دانشگاه، گفت: سال جاری در مقطع دکتری، 15 دانشجو در سه رشته زیست شناسی دریا گرایش جانوران دریا، زیست دریا گرایش بوم شناسی دریا و رشته شیلات دانشجو پذیرفتیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا در راستای طرح آمایش سرزمینی وزارت علوم، امکان ادغام دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر وجود دارد؟ توضیح داد: چنین چیزی صحت ندارد و به دانشگاه هم چیزی ابلاغ نشده است. البته بعید می دانیم که دانشگاه ادغام گردد زیرا همه رشته های ما کاملا تخصصی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1849

به "شروع ثبت نام پذیرفته شدگان PhD علوم و فنون خرمشهر از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام پذیرفته شدگان PhD علوم و فنون خرمشهر از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید