آمار جدید ساخت مسکن ملی در شهرهای جدید

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران، حبیب الله طاهرخانی اظهار کرد: در مجموعه شهرهای جدید احداث 200 هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن برنامه ریزی شده که در سه قالب مشارکت با بخش خصوصی، تفاهم نامه با دستگاه های دولتی و ثبت نام از متقاضیان انجام می گردد.

آمار جدید ساخت مسکن ملی در شهرهای جدید

جهت دریافت خدمات آلاچیق دو طبقه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

وی اضافه نمود: بیشترین پیشرفت را در واحدهای مشارکتی داشتیم که تا به امروز احداث 37 هزار واحد قطعی شده و 18 هزار واحد انعقاد قرارداد اجرا شده و شروع شده است.

طاهرخانی، قالب دیگر دارای پشتوانه اقتصادی مناسب را تفاهم نامه با دستگاه های دولتی دانست و گفت: تفاهم نامه با بنیاد شهید و ایثارگران، آموزش و پرورش و نیروهای مسلح از جمله این برنامه ها است که خوشبختانه منابع اقتصادی مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. به طور مثال تسهیلات 160 میلیون تومانی ایثارگران با نرخ سود 4 درصد که به منظور ساخت 12 هزار واحد پرداخت می گردد می تواند یاری خوبی برای احداث مسکن ایثارگران عزیز باشد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید همچنین درباره احداث مسکن برای کارکنان وزارت دفاع توضیح داد: تسهیلات حکمت کارکنان ارتش به پروژه اقدام ملی متصل می گردد. از سوی دیگر تعاونیهای ساخت مسکن وزارت دفاع بازوی قوی برای اجرای پروژه است. در این قالب نیز احداث 40 هزار واحد در شهرهای جدید برنامه ریزی شده که ما زمین و پروانه در اختیار وزارت دفاع قرار می دهیم و آنها افراد واجد شرایط را معرفی می نمایند.

وی اظهار کرد: برنامه ساخت 40 هزار واحد برای کارکنان آموزش و پرورش نیز در دستور کار قرار گرفته است. در این بخش به هر واحد 70 میلیون تومان تسهیلات اختصاص می یابد و شرکت عمران، تامین زمین، پروانه ساخت و اجرای پروژه را بر عهده دارد.

طاهرخانی با اشاره به متقاضیان ثبت نام شده اظهار کرد: این نوع از قرارداد پروژه اقدام ملی وابستگی زیادی به آورده متقاضیان دارد که در شهرهای جدید تا به امروز 12 هزار و 547 نفر افتتاح حساب و 5779 نفر واریز وجه داشته اند. در بین 18 شهر جدید که طرح اقدام ملی مسکن در آن تعریف شده بیشترین افتتاح حساب از سوی متقاضیان به ترتیب مربوط به شهر جدید صدرا با 1955 فقره، سهند با 1663 فقره و هشتگرد با 1482 فقره بوده است. از متقاضیان درخواست می کنیم برای پیش برد فرایند ساخت واحدها نسبت به واریز به موقع آورده خود اهتمام داشته باشند.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1189

به "آمار جدید ساخت مسکن ملی در شهرهای جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار جدید ساخت مسکن ملی در شهرهای جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید