آموزش خرید بک لینک دائمی و قوی از سایت گوگل

به گزارش تور یونان ارزان، من احسان اسکندری هستم و در این مقاله قصد دارم صفر تا صد آموزش خرید بک لینک قوی و با کیفیت را به شما آموزش بدم.

آموزش خرید بک لینک دائمی و قوی از سایت گوگل

اول میریم به سراغ فهمیدن مفهوم بک لینک برای اینکار باید صفحه بک لینک را در ویکی پدیا فارسی و Backlink را در ویکی پدیا انگلیسی مطالعه کنید.

بک لینک چیست؟

به لینک ورودی از یک وب سایت به وب سایت دیگر بک لینک به انگلیسی Backlink گفته می گردد، لینک ها مهم ترین عامل در رتبه بندی وب سایت ها در نتایج جستجو هستند بنابراین برای کسب موفقیت در سئو باید نگاهی ویژه به آنها داشت.

لینک ها به دو قسمت لینک داخلی به انگلیسی Internal Link و لینک خارجی External Link تقسیم می شوند برای دریافت بک لینک با کیفیت باید به وسیله صفحه خرید بک لینک قوی اقدام نمایید.

البته قبل از اقدام به خرید و فروش هر گونه بک لینک باید با ابتدا با قوانین خرید بک لینک سایت گوگل آشنا شوید، طبق گفته گوگل هر لینکی که در راستای دستکاری نتایج جستجو ایجاد گردد چه از سمت سایت لینک دهنده و چه گیرنده لینک خلاف مقررات گوگل است.

تعدادی از این موارد را مثال میزنیم:

خرید و فروش هر گونه لینک که پیج رنک (Page Rank) را منتقل کند این موارد شامل: خرید و فروش بک لینک در قبال پول یا پستی که حاوی بک لینک باشد، ارائه خدمات رایگان و درخواست لینک.

تبادل لینک

پست مهمان

استفاده از نرم افزارهای لینک بیلدینگ

متن تبلیغاتی حاوی بک لینک

امضا از انجمن ها

لینک از دایرکتوری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1336

به "آموزش خرید بک لینک دائمی و قوی از سایت گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش خرید بک لینک دائمی و قوی از سایت گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید