آیفون 15 اولترا باتری بهتر و امکان فیلم برداری 8K خواهد داشت

به گزارش تور یونان ارزان، به تازگی اطلاعاتی از گوشی پرچم دار سال بعد اپل یعنی آیفون 15 اولترا منتشر شده مبنی بر اینکه باتری بهتر و دوربین با امکان فیلم برداری 8K خواهد داشت.

آیفون 15 اولترا باتری بهتر و امکان فیلم برداری 8K خواهد داشت

اگرچه اپل میخواهد یک سال دیگر از گوشی های سری آیفون 15 رونمایی کند اما این موضوع باعث نشده افشاگران از انتشار خبر پیرامون آن ها دست بکشند. در حال حاضر خبرهای زیادی پیرامون قدرتمندترین مدل از این سری یعنی آیفون 15 اولترا منتشر شده و به تازگی هم جزئیات تازهی را راجع به آن شنیدیم. طبق تازهترین اطلاعاتی که به لطف مارک گورمن و مینگ چی کو در اختیار داریم، می دانیم گوشی های سال آینده اپل شامل چهار مدل خواهند بود؛ آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و 15 اولترا که مدل آخر در واقع قرار است جایگزین مدل پرو مکس سال جاری گردد.

طول عمر باتری بیشتر و دوربین با امکان ضبط ویدیوی 8K در آیفون 15 اولترا

یکی از مجذوب کننده ترین شایعاتی که قبل از رونمایی از سری آیفون 14 همواره در رابطه با آن ها می شنیدیم، تجهیزشان به دوربین 48 مگاپیکسلی تازه و در نتیجه امکان ضبط ویدیوی 8K بود که این اتفاق نیفتاد. اما ظاهرا آیفون 15 اولترا به عنوان قدرتمندترین آیفون سال آینده این امکان را خواهد داشت. این خبر را یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری یعنی LeaksApplePro در توییتر منتشر نموده اما از اینکه این قابلیت فقط به مدل اولترا محدود خواهد شد یا در مدل پرو هم شاهد آن خواهیم بود یا خیر ابراز بی اطلاعی کرد.

در حال حاضر تازهترین گوشی های اپل یعنی سری آیفون 14 فقط امکان فیلم برداری در وضوح 4K را دارند در حالی که رقبا نظیر سامسونگ، شیائومی و… مدت زمان زیادی است که امکان فیلم برداری 8K را به گوشی های خود اضافه نموده اند. در صورت اضافه شدن این قابلیت به آیفون 15 اولترا، این گوشی به یک محصول فوق العاده مجهز و قدرتمند در این زمینه تبدیل خواهد شد چرا که گفته می گردد اپل می خواهد یک دوربین پریسکوپی هم برای زوم چندین برابری به آن اضافه کند.

علاوه بر افزایش کیفیت دوربین، شایعه تازه به افزایش طول عمر باتری آیفون 15 اولترا هم اشاره نموده است. ظاهرا این گوشی بزرگ ترین باتری از سری آیفون 15 را در خود خواهد داشت و گفته می گردد در مقایسه با برترین آیفون کنونی از لحاظ نگه داری شارژ 3 الی 4 ساعت بهتر عمل خواهد نمود. در حال حاضر اطلاعات مان راجع به آیفون 15 اولترا به همین موارد و البته میزان 6.7 اینچی، پردازنده A17، پورت USB-C و قیمت احتمالا 1200 دلاری در مدل پایه محدود است.

منبع: Gizchina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آذر 1401 بروزرسانی: 11 آذر 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2241

به "آیفون 15 اولترا باتری بهتر و امکان فیلم برداری 8K خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 15 اولترا باتری بهتر و امکان فیلم برداری 8K خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید