ابراهیمی: همه بازیکنان پشت هم هستیم

به گزارش تور یونان ارزان، یک ملی پوش فوتبال ایران گفت: خدا را شکر که دروازه بان توانمندی درون دروازه داریم و همه پشت هم هستیم.

ابراهیمی: همه بازیکنان پشت هم هستیم

به گزارش خبرنگاران، امید ابراهیمی یک شنبه شب بعد از رجحان دو گله ایران مقابل عمان در جمع خبرنگاران گفت: با کوشش بازیکنان و انرژی ای که گذاشتیم توانستیم برنده بازی باشیم. مهار پنالتی در دقیقه یک بازی خیلی تاثیر داشت. اگر آن توپ در دقیقه یک گل می شد، شرایط مان را خیلی سخت می کرد. خدا را شکر که دروازه بان توانمندی درون دروازه داریم و همه پشت هم هستیم. پنالتی ای که علی گرفت خیلی به تیم یاری کرد و انرژی خاصی آورد تا بتوانیم در ادامه بازی دو گل بزنیم و بازی را کنترل کنیم.

او درباره حریف بعدی تیم ملی اظهار کرد: در مرحله مقدماتی با چین بازی نموده ایم اما نمی دانم چقدر تفاوت نموده اند. از فردا برای بازی با این تیم آماده می شویم و آن ها را بررسی می کنیم.

این ملی پوش ایران درباره بازی در تیم های عربی و آماده بودن برای بازی در جام ملت ها گفت: الآن هوا خیلی خوب است اما این که بازی در لیگی باعث کسب تجربه شده و این تجربه به تیم ملی یاری کند، اتفاق خوبی است.

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که شانس قهرمانی ایران را چقدر می داند؟ توضیح داد: ما کوشش مان را می کنیم و برای خوشحالی مردم ایران همه کار خواهیم کرد. سه فینال تا انتها مسابقات مانده و بازی به بازی جلو می رویم. مردم ارزش این را دارند که همه جوره برای شان بجنگیم.

او هم چنین درباره رجحان در توپ های هوایی گفت: وظیفه من این است که جلوی دفاع ضربه های اول را بزنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 216

به "ابراهیمی: همه بازیکنان پشت هم هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیمی: همه بازیکنان پشت هم هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید