اختصاص 3، 5میلیارد ریال برای بازسازی اضطراری قلعه فلک الافلاک

به گزارش تور یونان ارزان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان از اختصاص 3میلیارد و 500 میلیون ریال برای بازسازی اضطراری قلعه فلک الافلاک خرم آباد که در جریان زلزله اخیر دچار خسارت شده است، اطلاع داد.

اختصاص 3، 5میلیارد ریال برای بازسازی اضطراری قلعه فلک الافلاک

جهت دریافت خدمات بازسازی مطب با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سمانه حسن پور امروز یکشنبه 21 اردیبهشت 99 در این خصوص گفت: قلعه فلک الافلاک به عنوان یک نماد تاریخی و فرهنگی در لرستان، برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد و با توجه به زلزله اخیر ترک ها و آسیب هایی زیادی در سطوح مختلف سازه این بنای ارزشمند مشاهده شده است که ضرورت دارد هر چه زودتر ترمیم و استحکام بخشی گردد.

او در جریان بازدید از مجموعه قلعه فلک الافلاک خرم آباد اضافه کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت بازسازی اضطراری بنای قلعه فلک الافلاک، تأمین اعتبار در سطح ملی اجرا شده و در اختیار استان قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان تأکید کرد: به منظور استحکام بخشی این اثر ارزشمند در سطح استانی و ملی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و همیشه در کنار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خواهیم بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1006

به "اختصاص 3، 5میلیارد ریال برای بازسازی اضطراری قلعه فلک الافلاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 3، 5میلیارد ریال برای بازسازی اضطراری قلعه فلک الافلاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید