ادامه فعالیت سامانه بارشی در اصفهان

به گزارش تور یونان ارزان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم فعالیت سامانه بارشی به ویژه در نواحی غرب و جنوب استان اصفهان اطلاع داد.

ادامه فعالیت سامانه بارشی در اصفهان

حجت الله علی عسگریان با اشاره به تداوم سامانه ناپایدار بارشی در استان اصفهان، گفت: بیشترین میانگین بارشی شبانه روز گذشته از خوانسار و فریدونشهر با 17 میلیمتر، گلپایگان 10 میلیمتر، نطنز 9.5 میلیمتر، داران هشت میلیمتر، بوئین میاندشت با 6 میلیمتر، مهاباد 5.3 میلیمتر و چادگان چهار میلیمتر بوده ضمن اینکه در سایر منطقه ها نیز کمتر از سه میلیمتر باران باریده است.

او با اشاره به اینکه میانگین بارشی شهر اصفهان صبح امروز سه دهم میلیمتر و فرودگاه شهید بهشتی 2 میلیمتر بوده، افزود: امروز نیز بارش ها به ویژه در منطقه ها غرب و جنوب استان ادامه می یابد و در بیشتر منطقه ها استان آسمان نیمه ابری و کاهش افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می گردد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: مه آلودگی و کاهش دید و بارش برف به ویژه در ارتفاعات و منطقه ها سردسیر استان دور از انتظار نیست.

علی عسگریان با بیان اینکه کمینه دمای استان در 24 ساعت آینده بین 2 تا سه درجه سانتیگراد و بیشینه دما به ویژه در نیمه شرق اصفهان بین 2 تا پنج درجه سانتیگراد کاهش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز 14 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هشت درجه سانتیگراد بالای صفر است.

او افزود: بوئین میاندشت با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر و ورزنه با دمای 15 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان طی ساعات آینده پیش بینی می گردد.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آبان 1401 بروزرسانی: 21 آبان 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2234

به "ادامه فعالیت سامانه بارشی در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه فعالیت سامانه بارشی در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید