اصناف کرج و فردیس هم مثل تهران از 30 فروردین بازگشایی می شود

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران/البرز اتاق اصناف استان البرز در اطلاعیه ای آخرین تصمیم گیری برای بازگشایی اصناف در شهرستان های کرج و فردیس را گفت.

اصناف کرج و فردیس هم مثل تهران از 30 فروردین بازگشایی می شود

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، در این اطلاعیه آمده است:

با عنایت به مصوبه جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا استان البرز که روزجمعه 22 فروردین ماه برگزار شد، مقرر شد :

شهرستان های کرج و فردیس همانند تهران از تاریخ شنبه 30 فروردین اقدام به بازگشایی واحدهای صنفی کنند. ولیکن در کرج و فردیس روزانه و به صورت پلکانی برخی از رسته های صنفی با رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه فعالیت خواهند داشت که روز قبل از طریق رسانه های رسمی اتاق اصناف مرکز استان البرز اعلام می گردند.

واحدهای صنفی مجاز به بازگشایی موظفند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، به آدرس اینترنتی salamat.gov.ir ضمن ثبت نام در این درگاه، نسبت به دریافت گواهی سلامت، بارکد مربوطه و نصب آن در محل کسب اقدام کنند.

فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای غیر FMCG (غیر سوپرمارکتی، بهداشتی و شوینده)، پاساژ و مجتمع های تجاری و بازارهای مرکزی مسقف، آرایشگاه و سالن های زیبایی، آموزشگاه های رانندگی، رستوران، اغذیه فروشی، طباخی و فست فود، گرمابه، سونا و ماساژ، روزبازارها و نمایشگاه ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم نت، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه خانه، چایخانه و تریا مشمول این طرح نبوده و تا اطلاع ثانوی امکان بازگشایی واحدهای خود را ندارند.

کلیه واحدهای صنفی در سراسر شهرستان های کرج و فردیس موظفند تا تاریخ اعلام شده فوق مطابق مصوبات و بخشنامه های ستاد کرونا استان عمل کرده و تحت هیچ عنوان نسبت به بازگشایی واحدهای خود (به غیر از رسته ها و صنوفی که روزانه جهت بازگشایی در روز بعد اطلاع رسانی می شوند) اقدام نکنند.

صنوف و رسته هایی که مجاز به بازگشایی در روز شنبه 23 فرودین ماه هستند، به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1020

به "اصناف کرج و فردیس هم مثل تهران از 30 فروردین بازگشایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصناف کرج و فردیس هم مثل تهران از 30 فروردین بازگشایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید