اعتراض پرسپولیس به محرومیت از سکو ها و عدم تغییر اشتباه داور

به گزارش تور یونان ارزان، باشگاه پرسپولیس به محرومیت از سکو ها و عدم تغییر در تصمیم اشتباه داور اعتراض کرد.

اعتراض پرسپولیس به محرومیت از سکو ها و عدم تغییر اشتباه داور

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بنا بر اعلام مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و نفت آبادان از سری رقابت های هفته دوم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر، ساعت 11 امروز آدینه به ریاست امیر داوود زاده، ناظر مسابقه، در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، برگزار گردید.

از پرسپولیس نیز افشین پیروانی و علیرضا اشرف، مدیران تیم و رسانه ای تیم، در این جلسه حضور پیدا کردند.

در این نشست بخش مهمی از صحبت ها، به مسایل مربوط به اجرای پروتکل های پیشگیرانه برابر کرونا، چون محدودیت های در نظر گرفته شده برای افراد، برای حضور در استادیوم، رختکن و مواردی از این دست اختصاص داشت.

پرسپولیس در این ملاقات که اولین میزبانی خود را در فصل جدید انجام خواهد داد، یک دست سرخپوش است و دروازه بان مشکی می پوشد. صنعت نفت آبادان نیز در این بازی یکدست زردپوش خواهد بود و دروازه بان این تیم، طوسی به تن خواهد نمود. در این جلسه همچنین از سوی نماینده استادیوم آزادی اعلام شد که با درخواست ارایه شده از سوی باشگاه پرسپولیس، برای اجرای طرح موزاییکی، روی سکو های استادیوم مخالفت شده است.

این مساله در حالی مطرح شد که پرسپولیس، میزبان مسابقه است. افشین پیروانی هم با اعلام این که در دیگر بازی ها سکو ها برای انجام طرح های هواداری، در اختیار تیم میزبان بوده است، به این موضوع معترض شد.

وی مطرح نمود: این تبعیض و همچنین در اختیار میزبان نبودن سکو ها که یک عرف بدیهی در فوتبال است، یک رفتار عجیب است و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

همچنین، علیرضا اشرف، نیز به این مساله اعتراض کرد که با وجود رویه بودن در سال های گذشته، کارت قرمز کمال کامیابی نیا بخشیده نشد در حالی که تصاویر ویدویویی و نظر کارشناسان داوری موید این نکته بود که داور مسابقه در صدور کارت زرد دوم و اخراج بازیکن، مرتکب اشتباه شده است. وی مطرح نمود: کمیته داوران در نامه ای به باشگاه پرسپولیس، اشتباه داور را تایید، ولی اظهار داشت به دلیل قوانین، امکان برگرداندن کارت، وجود ندارد، در حالی که این ادعا درست نیست و قبلا چنین اتفاقی افتاده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1399

به "اعتراض پرسپولیس به محرومیت از سکو ها و عدم تغییر اشتباه داور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض پرسپولیس به محرومیت از سکو ها و عدم تغییر اشتباه داور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید