اولین هت تریک فصل و بازگشت شاگردان قلعه نویی با فرصت سوزی استقلال

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران، هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر با برگزاری 7 بازی پشت سر گذاشته شد و شاگردان قلعه نویی که بعد از 5 هفته صدرنشینی در هفته ششم با سقوط چهار پله ای در جدول روبرو شده بودند تا صدر جدول در اختیار آبی پوشان تهران قرار گیرد، به لطف امتیاز سوزی تیم های بالای جدولی و درخشش یک مهاجم آماده، تنها بعد از یک هفته صدر جدول را پس بگیرند.

اولین هت تریک فصل و بازگشت شاگردان قلعه نویی با فرصت سوزی استقلال

دیروز در حالی که استقلال مقابل حریف پایین جدولی خود برنامه خاصی برای رسیدن به گل نداشت و در نهایت با تساوی بدون گل متوقف شد و 2 امتیاز با ارزش را از دست داد و شاگردان نکونام نیز نخستین شکست فصل خود را تحمل کردند، سیرجانی ها با 3 گل شهرخودرو را مغلوب کردند تا بار دیگر به صدر جدول بازگردند.

از نتایج عجیب روز هفتم همچنین می توان به شکست تیم مدعی صنعت نفت مقابل آلومینیوم اراک اشاره نمود. شاگردان خطیبی که در هفته های اخیر نتایج خوبی می گیرند، تیم مدعی صنعت نفت را هم با یک گل مغلوب کردند تا صعود چشمگیری در جدول داشته باشند و رسماً به میانه جدول برسند. همچنین مس رفسنجان هم که گویی مشکل شان اولین گل و اولین پیروزی بود، حالا راه افتاده اند و در هفته هفتم توانستند میزبان پر قدرت خود نساجی را با یک گل شکست دهند تا آنها هم از انتهای جدول جدا شوند.

شهرخودرو که تا در هفته پنجم به جمع مدعیان اضافه شده بود با پذیرفتن دو شکست متوالی مقابل استقلال و گل گهر در هفته های ششم و هفتم با سقوط قابل توجهی در جدول روبرو شد و حالا آنها تنها دو تیم ذوب آهن و ماشین سازی را پایین تر از خود در جدول می بینند.

تراکتور تبریز هم در ادامه نتایج خوبش در هفته هفتم با 3 گل تیم خوش ساختار پیکان را مغلوب کرد که این دومین پیروزی متوالی این تیم با مسعود شجاعی در نقش سرمربی است. سرخ پوشان تبریز هم در هفته هفتم 12 امتیازی شده و به رده سوم رسیدند.

ماشین سازی دیگر تیم تبریزی هم توانست در تهران سایپا را متوقف نموده تا دومین امتیاز فصل را در هفته هفتم به دست آورد. آنها همچنان در قعر جدول قرار دارند و بالاتر از آنها ذوب آهن با یک بازی کمتر و 4 امتیاز حضور دارد.

سپاهان دیروز به میدان نرفت تا با 10 امتیاز از 6 بازی در رده ششم باقی ماند و پرسپولیس نیز با 3 بازی کمتر نسبت به حریفان و 8 امتیاز در رده دهم جدول واقع شده است.

بهترین نتایج هفته هفتم را دو تیم گل گهر و تراکتور به دست آوردند که با نتایج مشابه 3 بر یک میهمانان خود شهرخودرو و پیکان را شکست دادند.

بهترین بازیکن هفته بی تردید گادوین منشا است که هر 3 گل تیمش را مقابل شهرخودرو زد تا نخستین هت تریک فصل بیستم به نام این مهاجم 31 ساله ثبت گردد و به لطف این هت تریک جهش قابل ملاحظه ای در صدر جدول گلزنان داشته باشد. منشا حالا با 9 گل در صدر جدول گلزنان واقع شده است و فاصله خوبی با تعقیب کنندگانش گرفته است.

فاصله امتیازات بین 6 تیم بالای جدول تنها 3 امتیاز است و این نشان می دهد در کورس بالای جدول هیچ حاشیه امنی وجود ندارد. سپاهان با یک بازی معوقه و پرسپولیس با 4 بازی معوقه روی کاغذ این شانس را دارند که بتوانند با پشت سر گذاشتن تیم های بالانشین خود را به صدر جدول برسانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1464

به "اولین هت تریک فصل و بازگشت شاگردان قلعه نویی با فرصت سوزی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین هت تریک فصل و بازگشت شاگردان قلعه نویی با فرصت سوزی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید