اعلام جزئیات نشست رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ایفانتینو

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین شریفی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه ملاقات رؤسای فدراسیون فوتبال ایران و فیفا در حالی برگزار گردید که توافقات خوبی در این نشست صورت گرفت. پیش از این متأسفانه فوتبال ایران تا مرز تعلیق پیش رفته بود، اما با رایزنی های رئیس فدراسیون و در راستای فرایند توسعه گرایانه به فوتبال کشور، اقدامات مؤثر و مفیدی تا به اینجا انجام شده است که این ملاقات هم به همین دلیل رخ داد.

اعلام جزئیات نشست رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ایفانتینو

وی گفت: نتایج تیم ملی باعث شده تا شاهد شادی و خوشحالی ملت شریف ایران باشیم. همه ارکان فدراسیون فوتبال با همبستگی و اتحاد، عزم خود را جزم نموده اند تا تیم ملی فوتبال ایران در راستا پیش رو پیروز باشد و در نهایت با لطف خدا به جام دنیای صعود کند.

شریفی درباره برگزاری ملاقات محبت آمیز ستارگان ایران و فیفا گفت: با توجه به مسائل مهمی که در این جلسه مطرح شد، باید بگویم این موضوع به نوعی فرعی است و یکی از نکاتی که در نشست مطرح شد، برگزاری ملاقات محبت آمیز بین تیم ستارگان ایران و فیفا بود که احتمالاً رئیس دنیای فوتبال هم در این بازی محبت آمیز دقایقی بازی کند.

وی ادامه داد: اینفانتینو راستا فدراسیون را راستا حرفه ای و خوبی قلمداد کرد. معتقدم حضور نفر اول فوتبال دنیا در ایران می تواند گره گشای بسیاری از موارد باشد. بعلاوه در این ملاقات در مورد VAR به اسم یک مطالبه جدی فدراسیون مطرح شد تا فیفا موانع را رفع کند. مسائل اقتصادی و مسائلی که در این حوزه هم وجود دارد، یکی دیگر از مواردی بود که در این نشست صحبت شد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون در ادامه با بیان اینکه از دولت می خواهیم تا از تیم ملی ایران حمایت کند، گفت: از دولت می خواهیم که به تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام دنیای قطر یاری کند. همانطور که همه دولت ها به اسم ابزار وحدت بخش و غرورآفرین ملی به تیم ملی فوتبال کشورشان یاری می نمایند، امیدوارم دولت هم از تیم ملی حمایت مضاعفی انجام دهد.

شریفی در ادامه در مورد بحث اصلاح اساسنامه گفت: این موضوع به اسم یک مطالبه جدی از سوی رئیس فیفا مطرح شد و امیدواریم هم از سوی مجلس و هم از سوی دولت به خوبی مدیریت شده و مشکل رفع گردد. اینفانتینو تاکید نموده است باید موضوعات و تعهدات در این خصوص انجام پذیرد.

وی در خاتمه گفت: فدراسیون فوتبال در حوزه دیپلماسی محکم تر از گذشته حرکت می نماید و روابط بهتری را با کشورهای عضو فیفا خواهد داشت. دو نشست دیروز و امروز رئیس فدراسیون با اینفانتینو هم در این راستا بود و به خوبی می دانید برگزاری دو جلسه طی دو روز با رئیس فیفا کار چندان آسانی نیست. امیدواریم که ملاقات جیانی اینفانتینو و آقای رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، به همراه رئیس فدراسیون فوتبال بتواند زمینه ساز توجه جدی به دیپلماسی ورزش و به ویژه فوتبال گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1857

به "اعلام جزئیات نشست رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ایفانتینو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات نشست رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ایفانتینو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید