افتتاح خط پروازی جدید مسقط به تهران

به گزارش تور یونان ارزان، خط هواپیمایی عمانی از مسقط به تهران و بالعکس با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران و مقامات عمان افتتاح گشت.

افتتاح خط پروازی جدید مسقط به تهران

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید.

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرنگاران، خط هواپیمایی عمانی سلام ایر از مسقط به تهران و بالعکس امروز یکشنبه 19 خرداد با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران، مقامات ارشد سازمان هواپیمایی عمان و مدیرعامل شرکت سلام ایر افتتاح شد.

حجه الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سخنانی بدین مناسبت گفت: راه اندازی این خط پروازی در چنین شرایطی نشانه عمق روابط محبت آمیز میان دو کشور ایران و عمان می باشد. ظرفیت جمعیت 83 میلیون نفری ایران و امکانات وسیعی که در بخش های مختلف مالی، علمی، پزشکی و... در ایران وجود دارد، فرصتی است برای مردم دو کشور که این اقدام شرکت سلام ایر با هدف تسهیل رفت و آمد اتباع دو کشور اجرا شده و جای تقدیر و تشکر دارد و ما در این خصوص از مدیرعامل شرکت سلام ایر تشکر می کنیم.

گفتنی است که این خط پروازی در گام اول هفته ای سه پرواز در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه خواهد داشت. شرکت سلام ایر شرکتی خصوصی است که اخیراَ پروازهایی را در جهتهای نزدیک راه اندازی نموده و 2 سال قبل اولین پرواز خود را در جهت مسقط- شیراز برقرار نمود و در آینده نزدیک سومین پرواز خود را در جهت مسقط-مشهد برقرار خواهد کرد. در حال حاضر شرکت عمانی عمان ایر نیز در جهت مسقط-تهران و مسقط - مشهد فعال می باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 288

به "افتتاح خط پروازی جدید مسقط به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح خط پروازی جدید مسقط به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید