افرادی که در اماکن سربسته ماسک نمی زنند 135 یورو جریمه می شوند

به گزارش تور یونان ارزان، وزارت بهداشت فرانسه بیان کرد کسانی که مقررات استفاده از ماسک در اماکن عمومی بسته در این کشور را نقض نمایند 135 یورو جریمه خواهند شد.

افرادی که در اماکن سربسته ماسک نمی زنند 135 یورو جریمه می شوند

دولت فرانسه پیش از این همزمان با لغو تدریجی قرنطینه در این کشور استفاده از ماسک در وسائل حمل و نقل عمومی را اجباری نموده بود. اولیویه وران، وزیر بهداشت فرانسه هفته گذشته اعلام نموده بود که استفاده از ماسک در اماکن عمومی بسته از جمله بانک ها، مغازه ها و فروشگاه ها از روز 20 ژوئیه (30 تیر) اجباری خواهد بود.

این تصمیم دولت فرانسه پس از آن اتخاذ شد که بعضی از داده ها از افزایش میزان شیوع ویروس جدید کرونا در این کشور حکایت داشت. داده های جدید نشان می دهد که بیماری همه گیر کووید 19 اکنون در مناطق غربی و جنوبی فرانسه بیش از دیگر مناطق شیوع پیدا نموده است. این در حالی است که این مناطق در دوره اوج شیوع نوع جدید ویروس کرونا در ماه آوریل (فروردین،اردیبهشت) کمتر از دیگر مناطق با افزایش آمار مبتلایان روبرو شده بودند.

استفاده از ماسک در رستوران ها، سینماها و باشگاه های ورزشی فرانسه نیز از روز دوشنبه اجباری خواهد بود هر چند در اغلب این اماکن پیش از این نیز استفاده از ماسک اجباری شده بود. مشتریان رستوران ها در فرانسه تنها هنگامی که پشت میز خود قرار می گیرند می توانند از ماسک استفاده ننمایند. آنها برای رفت و آمد در داخل رستوران باید ماسک به چهره زده باشند.

از زمان لغو قرنطینه سراسری در فرانسه ورود به بیمارستان ها و مطب پزشکان نیز بدون ماسک امکانپذیر نیست. شهروندان فرانسوی برای ورود به موزه ها و اماکن مذهبی نیز باید از ماسک استفاده نمایند.

مقامات بهداشتی فرانسه همچنین به شهروندان توصیه می نمایند که اگر در فضای باز نیز امکان رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی وجود ندارد ماسک به صورت بزنند.،یورونیوز

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1194

به "افرادی که در اماکن سربسته ماسک نمی زنند 135 یورو جریمه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افرادی که در اماکن سربسته ماسک نمی زنند 135 یورو جریمه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید