اولیانوف:غرب در قبال اوکراین و روسیه مواضع دوگانه اتخاذ می نماید

به گزارش تور یونان ارزان، یک دیپلمات ارشد روس غرب را به اتخاذ معیارهای دوگانه در قبال تحولات منطقه به ویژه تشدید تنش مسکو با کی یف متهم کرد.

اولیانوف:غرب در قبال اوکراین و روسیه مواضع دوگانه اتخاذ می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین، غرب را به معیارهای دوگانه در قبال تنش تازه کی یف و روسیه متهم کرد.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در توییتی نوشت: غرب هنگام تجمع نیروهای اوکراین در دونباس سکوت کرد. این سکوت از سوی کی یف به عنوان تاکتیک حمایتی برداشت و باعث ترغیب این کشور به تشدید تنش شد. اینک غرب روسیه را مقصر این تنش می داند . شرایط موجود به دلیل معیارهای دوگانه غرب است.

در دور تازه تنش بین روسیه و اوکراین، رسانه ها یکشنبه از فرود یک فروند هواپیمای نظامی دیگر آمریکا در اوکراین خبر دادند.به گزارش منابع خبری، یک فروند هواپیمای سی -130 نیروی هوایی آمریکا روز یکشنبه در یک پایگاه هوایی در کی یف فرود آمد. گفته می گردد که این هواپیما تجهیزات و پرسنل نظامی برای یاری به ارتش اوکراین به همراه داشته است.

پیشتر نیز گزارش شد که یک فروند هواپیمای لجستیکی ارتش آمریکا در فرودگاه شهر لوف در غرب اوکراین فرود آمد. نوع این هواپیما سی- 17 گلوبمستر3 نامیده شد. گلوبمستر 3 پس از لاکهید c-5 گلکسی بزرگترین و مجهزترین هواپیمای باربری موجود در نیروی هوایی آمریکاست و توانایی رساندن انواع بار و نیرو را با سرعت بالا به پایگاه های منطقه نبرد دارد. این هواپیما در عین حال می تواند نیروهای تاکتیکی را از جایی به جایی دیگر منتقل کند.

اوکراینی ها هفته گذشته روسیه را به استقرار نیروهای نظامی در اطراف مرزهای مشترک متهم نموده و مدعی شدند جدایی طلبان تحت حمایت روسیه به صورت سیستماتیک، آتش بس در شرق اوکراین را نقض می نمایند.

سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه شنبه در این زمینه گفت: مسکو مذاکراتی را با واشنگتن درباره اوکراین در سطح وزرای خارجه و وزارت دفاع انجام نداده و نخواهد داد. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1658

به "اولیانوف:غرب در قبال اوکراین و روسیه مواضع دوگانه اتخاذ می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیانوف:غرب در قبال اوکراین و روسیه مواضع دوگانه اتخاذ می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید