اینتر 6 - کروتونه 2؛ صعود موقت به صدر جدول با درخشش لوکاکو و لائوتارو مارتینز

به گزارش تور یونان ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- اینتر در یک بازی پرگل توانست با شش گل کروتونه را در هم بکوبد.

اینتر 6 - کروتونه 2؛ صعود موقت به صدر جدول با درخشش لوکاکو و لائوتارو مارتینز

به گزارش خبرنگاران، اینتر در اولین ملاقات سری آ در سال 2021 میلادی پیروز شد در یک بازی کاملاً برتر با نتیجه 6-2 کروتونه را در هم بکوبد و سه امتیاز به دست بیاورد تا با 36 امتیاز بالاتر از میلان در صدر جدول رده بندی قرار گیرد. اینتر در حالیکه گل اول بازی را از کروتونه دریافت کرد، با درخشش زوج روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز که در ایتالیا به زوج لولا مشهور هستند پیروز شدند با شش گل به پیروزی دست یابند تا این تیم گام بلندی برای حضور در صدر جدول سری آ و قهرمانی پس از 11 سال بردارد.

اینتر پس از 14 بازی با 33 امتیاز پشت سر میلان 34 امتیازی و در رده دوم قرار داشت و کروتونه با تنها 9 امتیاز تیم 19 جدول بود. بسیاری شانس اینتر برای پیروزی در این بازی را بسیار بالا می دانستند. نیمه اول طوفانی آغاز شد و طوفانی هم به اتمام رسید. دقیقه 12 بازی روی سانتر از چپ مسیاج این زانِلاتو بود که از شش قدم بدون مزاحم با ضربه سر دروازه اینتر را باز کرد تا کروتونه 0-1 پیش بیفتد. هشت دقیقه بعد لائوتارو مارتینز روی پاس عمقی روملو لوکامو با گلر تک به تک شد و با یک ضربه دقیق، کار را به تساوی کشاند.

دقیقه 31 پاس لوکاکو در سمت چپ به نیکولا بارلا رسید. او با یک پاس به عقب قصد داشت لائوتارو را در دهانه دروازه صاحب توپ کند اما مارونه مدافع حریف به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا اینتر 2-1 پیش بیفتد. 4 دقیقه بعد آرتورو ویدال خطای ناشیانه ای درون محوطه جریمه مرتکب شد تا داور برای کروتونه پنالتی بگیرد. گولمیچ پشت توپ نهاده شد تا گل دوم و تساوی بخش را به ثمر برساند. نیمه اول با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

اینتر نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و دقیقه 56 به گل سوم رسید. بازهم لوکاکو آغاز کننده بود و روی خط محوطه جریمه به مارسلو بروزوویچ پاس خوبی ارسال کرد. ستاره کروات هم در سمت چپ خود لائوتارو را دید تا او در مصاف تک به تک با دروازه بان، توپ را به طاق دروازه بچسباند. لائوتارو با دبل خود اینتر را 3-2 پیش انداخت. دقیقه 63 نوبت به گلزنی لوکاکو رسید. پاس عمقی عالی باستونی از زمین خودی به لوکاکو رسید و او به لطف توان فیزیکی بالایش به راحتی مدافع مقابلش را از پیش رو برداشت تا با گلر تک به تک گردد. یک بغل پای چپ زمینی کافی بود تا گل چهارم نراتزوری به ثبت برسد.

دقیقه 78 بازی اینتر به گل پنجم رسید و بازهم زننده گل لائوتارو بود. ابتدا شوت ایوان پریشیچ از درون محوطه جریمه را دروازه بان کروتونه برگشت داد و سپس در ریباند، لائوتارو با ضربه سر کار را تمام کرد. دقیقه 87 نوبت به گل ششم رسید. متئو دارمیان در بیرون محوطه جریمه به اشرف حکیمی پاس داد و ستاره مراکشی با یک بغل پای چپ زیبا توانست حساب کار را 6-2 کند. در نهایت این بازی با پیروزی 6-2 اینتر به اتمام رسید و نراتزوری موقتا به صدر جدول رفتند.

توضیح گل ها:

اینتر 0-1 کروتونه | نیکولو زانلاتو (12): ارسال مسیاس به داخل محوطه جریمه با ضربه سر نیکولو زانلاتو

اینتر 1-1 کروتونه | لائوتارو مارتینز (20): پاس در عمق روملو لوکاکو به لائوتارو مارتینز با شوت زیبای این بازیکن به گل اول نراتزوری تبدیل شد.

اینتر 2-1 کروتونه | لوکا مارونه (31): پاس روملو لوکاکو به نیکولو بارلا و پاس کاتبک این بازیکن به لائوتارو مارتینز با اشتباه لوکا مارونه به گل دوم اینتر تبدیل شد.

اینتر 2-2 کروتونه | ولادیمیر گولمیچ (36): خطای آرتورو ویدال بر روی رکا توسط داور پنالتی تشخیص داده شد، تا ولادیمیر گولمیچ با یک ضربه به سمت راست دروازه بازی را به تساوی کشاند.

اینتر 3-2 کروتونه | لائوتارو مارتینز (57): پاس پشت پای روملو لوکاکو به مارسلو بروزوویچ رسید و پاس او نیز به لائوتارو مارتینز رسید تا این مهاجم آرژانتینی با یک ضربه چیپ به طاق دروازه تیمش را پیش بیندازد.

اینتر 4-2 کروتونه | روملو لوکاکو (64): پاس زیبا و بلند باستونی به روملو لوکاکو رسید و او مدافع حریف را از پیش رو برداشت و با یک شوت گل چهارم نراتزوری را زد.

اینتر 5-2 کروتونه | لائوتارو مارتینز (78): حرکت زیبا و تکنیکی ایوان پریشیچ با عبور از بازیکنان حریف و شوتش همراه شد و دفع ناقص دروازه بان را لائوتارو به گل سومش تبدیل کرد.

اینتر 6-2 کروتونه | اشرف حکیمی (87): پاس عرضی متئو دارمیان با شوت بغل پای اشرف حکیمی به گل ششم تبدیل شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1491

به "اینتر 6 - کروتونه 2؛ صعود موقت به صدر جدول با درخشش لوکاکو و لائوتارو مارتینز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر 6 - کروتونه 2؛ صعود موقت به صدر جدول با درخشش لوکاکو و لائوتارو مارتینز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید