با هوش مصنوعی زبان یاد بگیرید!

به گزارش تور یونان ارزان، سرویس تازه دولینگو دو قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی Roleplay (نقش بازی کردن) و Explain My Answer (پاسخم را شرح بده) را در اختیار کاربران قرار می دهد. ویژگی Roleplay یک چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی است که می توان با آن تمرین کرد. این چت بات به لطف GPT-4، جوابگو و تعاملی است.

با هوش مصنوعی زبان یاد بگیرید!

دیجیاتو نوشت: سرویس اشتراکی دولینگو مکس با هزینه ماهانه 29.99 دلار، دو ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی Roleplay و Explain My Answer را ارائه می نماید.

دولینگو (Duolingo)، اپلیکیشن محبوب یادگیری زبان، از سرویس اشتراکی نوی به نام Max رونمایی نموده است که از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی نو GPT-4 شرکت OpenAI بهره می برد. قیمت دولینگو مکس ماهانه برابر 29.99 دلار یا سالانه برابر 167.99 دلار است.

ویژگی های هوش مصنوعی در دولینگو

سرویس نو دولینگو دو قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی Roleplay (نقش بازی کردن) و Explain My Answer (پاسخم را شرح بده) را در اختیار کاربران قرار می دهد. ویژگی Roleplay یک چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی است که می توان با آن تمرین کرد. این چت بات به لطف GPT-4، جوابگو و تعاملی است.

این چت بات کاربر را درون سناریوهای مختلف قرار می دهد. برای مثال می توانید درباره تعطیلات خود با یک شخصیت خاص در اپ دولینگو صحبت کنید. پس از سرانجام صحبت، چت بات درباره دقت و بعلاوه پیچیدگی پاسخ هایتان به شما بازخورد می دهد.

به گفته دولینگو، سناریوها به وسیله نیروی انسانی نوشته شده اند و از این موضوع که ادامه بحث مطابق با ورودی اولیه باشد، اطمینان حاصل می گردد. علاوه براین، نیروی انسانی پیغام اولیه در چت بات را می نویسد و به مدل هوش مصنوعی می گوید که از کجا گفت وگو را در دست بگیرد.

ویژگی پاسخم را شرح بده به کاربران اجازه می دهد که به اطلاعات بیشتری درباره پاسخ های خود در یک درس، دسترسی پیدا نمایند. این قابلیت بدون توجه به اینکه پاسخ درست یا اشتباه باشد، در اختیار کاربران قرار می گیرد. کاربران می توانند پس از سرانجام یک تمرین، وارد چت با اپلیکیشن شوند.

دولینگو مکس با قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی بالاتر از Super Duolingo قرار می گیرد که فاقد هرگونه تبلیغات است. دولینگو به طور مداوم پاسخ های Roleplay و Explain My Answer را آنالیز می نماید تا از عملکرد درست آن ها مطمئن گردد. این دو ویژگی نو درحال حاضر تنها برای زبان های اسپانیایی و فرانسه برای کاربران انگلیسی زبان در سیستم عامل iOS در دسترس است. در آینده این ویژگی ها برای زبان ها و پلتفرم های بیشتری عرضه خواهند شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 اسفند 1401 بروزرسانی: 24 اسفند 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2291

به "با هوش مصنوعی زبان یاد بگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هوش مصنوعی زبان یاد بگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید