برد درخشان شارلروا در شب آتش بازی ستاره های ایرانی

به گزارش تور یونان ارزان، تیم فوتبال شارلروا در هفته شانزدهم لیگ حرفه ای بلژیک با سه گل بازیکنان ایرانی خود میزبانش سنت ترویدن را برد و با یک بازی کمتر در رده پنجم ایستاد.

برد درخشان شارلروا در شب آتش بازی ستاره های ایرانی

به گزارش خبرنگاران، شارلروا در این بازی ابتدا با گل دقیقه 50 علی قلی زاده از سنت ترویدن پیش افتاد و درست 10 دقیقه بعد کاوه رضایی نتیجه را دو بر صفر کرد. جردن بوتاکا از تیم میزبان در دقیقه 70 یکی از گل ها را پاسخ داد اما این سرانجام کار نبود و رضایی در دقیقه 90 گل دوم خود را به تور دروازه حریف رساند تا بازی با نتیجه سه بر یک به سود شارلروا تمام گردد.

  • پیشنهاد هفت میلیون یورویی بروخه برای جذب کاوه رضایی

تیم ایرانی های لیگ حرفه ای بلژیک با این برد خارج از خانه به امتیاز 28 رسید و با امتیاز برابر با آنتورپ در پله پنجم جدول رده بندی نهاده شد. شارلروا یک بازی کمتر از سه تیم بالاتر خود دارد و اگر آن بازی را ببرد، می تواند با 31 امتیاز به رده دوم جدول برسد. خنت با 29 و استاندارد لیژ با 30 امتیاز تیم های سوم و دوم هستند و کلاب بروخه با 36 امتیاز از 15 بازی فاصله خود را با تیم های پایین تر بیشتر نموده است.

رضایی که از شارلروا به کلاب بروخه پیوسته بود و این فصل قرضی به تیم پیشین خود بازگشته، در 10 بازی لیگ پنج گل برای شارلروا زده است. قلی زاده هم شب گذشته دومین گل خود را در لیگ برای شارلروا ثبت کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 710

به "برد درخشان شارلروا در شب آتش بازی ستاره های ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد درخشان شارلروا در شب آتش بازی ستاره های ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید