آنالیز یک ادعای جنجالی؛ آیا فامیلِ عزیزی خادم جایگزین اسکوچیچ می گردد؟

به گزارش تور یونان ارزان، مربی پیشین تیم ملی در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد اگر قرار است با برکناری اسکوچیچ، فامیل عزیزی خادم سرمربی تیم ملی گردد، باید اسکوچیچ را حفظ نمایند.

آنالیز یک ادعای جنجالی؛ آیا فامیلِ عزیزی خادم جایگزین اسکوچیچ می گردد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بیژن ذوالفقارنسب مربی پیشین تیم ملی ایران در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم درباره آینده نیمکت تیم ملی فوتبال ایران و بحث مهم ماندن یا رفتن دراگان اسکوچیچ صحبت می کرد، در بخشی از صحبت هایش گفت: برای همه مربیان ایرانی احترام زیادی قائلم، ولی اگر قرار است با برکناری اسکوچیچ، فامیل آقای عزیزی خادم سرمربی تیم ملی گردد، صد درصد اعتقاد دارم اسکوچیچ را حفظ نمایند، چون در این صورت او می تواند برترین مربی برای تیم ملی باشد.

ذوالفقارنسب که در این گفت وگو بر خلاف جلال چراغپور (دیگر میهمان تلفنی برنامه) موافق تغییر سرمربی تیم ملی - تحت ایجاد بستر های لازم - بود، در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع برکناری تومیسلاو ایویچ پیش از جام جهانی 1998 و اتفاقاتی که به حضور جلال طالبی ختم شد، پرداخت. او در این باره گفت: بعد از برکناری ایویچ مربی را برای تیم ملی انتخاب کردند که در یک سال قبلش مربی تیم پینگ پنگ هم نبود.

با توجه به اشاره ذوالفقارنسب به تغییر سرمربی کنونی تیم ملی و صحبت از حضور فامیلِ عزیزی خادم، خبرنگار خبرنگاران با این پیشکسوت فوتبال ایران و البته مربی پیشین تیم ملی تماس گرفت که او اینطور شرح داد: منظور من این بود که فدراسیون فوتبال باید میز مذاکره فوتبال داشته باشد و شش هفت خبره فوتبالی را دعوت کند تا آنها در قالب کمیته فنی تصمیم بگیرند. این افراد باید بین 30 تا 50 سال سن داشته، از پیشینه خوبی در فوتبال برخوردار باشند و مربیان جهان را به خوبی بشناسند.

وی در ادامه اشاره نمود: در حال حاضر مربیان عظیم و حرفه ای در جهان حضور دارند که آرزو دارند با تیمی به جام جهانی بروند. منظور من از آن حرف این نبود که واقعاً فردی که فامیل و آشنای عزیزی خادم به شمار میرود، قرار است سرمربی تیم ملی گردد. من فقط واهمه دارم که دو یا سه ایجنت یا خبرنگارنما را به فدراسیون بیاورند تا آنها برای انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیم بگیرند. فدراسیون فوتبال باید کمیته فنی با حضور افرادی که مقبولیت دارند را تشکیل بدهد تا آنها با هم بحث نمایند و به نتیجه برسند.

انتهای پپام،

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1792

به "آنالیز یک ادعای جنجالی؛ آیا فامیلِ عزیزی خادم جایگزین اسکوچیچ می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز یک ادعای جنجالی؛ آیا فامیلِ عزیزی خادم جایگزین اسکوچیچ می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید