بسطامی: هندی ها از نام ایران می ترسند، حریفان اصلی ما در مسابقات جهانی تیم های آسیایی هستند

به گزارش تور یونان ارزان، کاپیتان تیم کبدی جوانان کشورمان گفت: هند بیشتر از آنکه دنبال انتقام از کبدی ایران باشد از نام ما می ترسد.

بسطامی: هندی ها از نام ایران می ترسند، حریفان اصلی ما در مسابقات جهانی تیم های آسیایی هستند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

امیرحسین بسطامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد آمادگی تیم کبدی جوانان جهت حضور در مسابقات دنیای کیش گفت: در تمرینات و اردوها روی بحث آمادگی جسمانی و تکنیک و تاکتیک کار کردیم و خوشبختانه آماده ایم تا مدال طلا را به دست آوریم. البته نباید فراموش کنیم که حریفان اصلی ما در مسابقات دنیای تیم های آسیایی هستند.

وی در ادامه اضافه نمود: تیم هایی مانند هند، پاکستان، کره جنوبی و سریلانکا از پایه کار را شروع کردند و با این رشته آشنا هستند. ما فیلم بازی تیم هایی را که در اختیار داشتیم دیدیم و کادر فنی آنها را بررسی نموده است.

کاپیتان تیم کبدی جوانان کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا مدال طلای بزرگسالان در بازی های آسیایی ممکن است استرس جوانان را بیشتر کند، گفت: پس از کسب مدال طلای جاکارتا توسط بزرگسالان توقعات از جوانان بیشتر شده و ما هم از یک سال قبل در اردو هستیم تا بتوانیم طلا بگیریم و راستا کبدی که از بازی های آسیایی شروع شده را کامل کنیم. مطمئنا با همدلی و همت این امر محقق می گردد.

بسطامی در پاسخ به این سوال که آیا هندی ها برای انتقام راهی ایران می شوند، تاکید نمود: هند بیشتر از آنکه دنبال انتقام از کبدی ایران باشد از نام ما می ترسد. هندی ها از تیم منتخب دنیا که اکثر بازیکنان آن ایرانی بودند باخت و این موضوع ترس آنها از ایران را بیشتر نموده است.

وی در مورد اینکه آیا میزبانی ممکن است استرس بازیکنان را افزایش دهد، یادآور شد: به هر حال ما برای این مسابقات استرس داریم ولی میزبانی به نفع ماست چرا که از امتیاز و حمایت تماشاگران بهره مند می شویم و این موضوع به ما یاری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 566

به "بسطامی: هندی ها از نام ایران می ترسند، حریفان اصلی ما در مسابقات جهانی تیم های آسیایی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسطامی: هندی ها از نام ایران می ترسند، حریفان اصلی ما در مسابقات جهانی تیم های آسیایی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید