بهترین زمان برای سفر به کرابی

به گزارش تور یونان ارزان، اگر قصد سفر به استان کرابی در کشور تایلند را دارید قبل از سفر با بهترین زمان سفر، زمان برگزاری جشنواره‎ها و بهترین جاذبه‌های آن آشنا شوید، تا با یک برنامه سفر کامل راهی سفری شگفت‌انگیز شوید.

بهترین زمان برای سفر به کرابی

بهترین زمان برای سفر به کرابی ماه‌های دسامبر تا مارس است. برای سفر به این شهر کرابی از طریق هواپیما باید از فرودگاه بانکوک اقدام کنید. فرودگاه کرابی پروازهای مستقیمی به شهرهای گوناگونی در کشور تایلند دارد و در فصل‌های شلوغ تنها به شهرهایی همچون سامویی، پوکت و بانکوک پرواز مستقیم دارد.

در کرابی نیز مانند دیگر شهرهای کشور تایلند فستیوال‌هایی برگزار می‌گردد که جشن ماه دهم، جشن لوی رویا چائو لو، جشن چاک پرا، نمایش لیکه پا و نمایش سایه‌ها از بهترین جاذبه‌های این استان به شمار می‎روند.

مهم‌ترین غذای سنتی در کرابی بال صدف می‌باشد. کرابی به دلیل قرار گیری آن در کنار دریا، انواع غذاهای دریایی به شکل‌های گوناگون را برای سرو دارد.

دیدن طبیعت وحشی و پارک ملی، قایق سواری، چشمه‌های آب گرم و سرد، گورستان حلزون (Susaan Hoi)، تپه Kanab Nam، معبد ببر، معبد و موزه Klong Tom و غار هوآلوک از بهترین جاذبه‌های این شهر در تور کرابی هستند.

استان کرابی در جنوب کشور تایلند قرار گرفته است. مرکز این استان شهر کرابی می‌باشد که در بین دو جزیره معروف پوکت در دریای آندمان و سامویی در خلیج تایلند قرار گرفته. منطقه کرابی به عنوان از جذاب‌ترین سواحل جنوب شرق آسیا شناخته شده است. کرابی در جنوب تایلند و در امتداد ساحل دریای آندمان قرار دارد و رودخانه کرابی از درون آن می‌گذرد و به دریا می‌ریزد. وجود 130 جزیره بزرگ و کوچک در این جزیره و هتل آن از جاذبه‌های این منطقه به شمار می‌روند. 

انتشار: 9 مرداد 1396 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2

به "بهترین زمان برای سفر به کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین زمان برای سفر به کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید