بهترین مسیرهای طبیعت گردی در ارتفاعات کامرون مالزی

به گزارش تور یونان ارزان، ارتفاعات کامرون مالزی (Cameron Highland)

یکی از بزرگترین مزیت های پیاده روی این است که جدا از یک کفش مناسب، یک بطری آب و مقداری خوراکی که گرسنگی تان را رفع کند، تنها چیزی که احتیاج دارید علاقه و نقشه است و بعد هم یک جمله: بزن بریم! مالزی یکی از کشورهای دیدنی و سرسبز آسیاست که جذابیت های زیادی را در خود جای داده است و یکی از این جذابیت ها، ارتفاعات کامرون مالزی است که تقریبا می توان گفت بزرگترین و تماشایی ترین تفرجگاه این کشور است، جایی بسیار سبز و پوشیده از گیاهان چای که به همین دلیل این منطقه به سرزمین چای مالزی هم مشهور است، مزرعه های توت با توت فرنگی های شیرین خوش طعم، کشتزارهای بزرگ وسیع چای، زنبورهای عسل و پروانه های رنگارنگ و غذاخوری های جالبی که به سبک سلطنتی هستند، همگی از جذابیت های این منطقه هستند. می خواهیم این ارتفاعات را بیشتر به شما بشناسانیم و بهترین مسیرهای طبیعت گردی آن را معرفی کنیم. با خبرنگاران باشید:

بهترین مسیرهای طبیعت گردی در ارتفاعات کامرون مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

ارتفاعات کامرون مالزی راستاهای پیاده روی مختلفی دارد که امتحان کردن هر کدام از آن ها راهی متفاوت در پیش رویتان می گذارد:

راستا 4

برای آغاز می توانید راستا شماره 4 را انتخاب کنید که از جنگل بین Tanah Rata و شهر Brinchang می گذرد. این راستا در کل راستای سختی برای پیاده روی نیست و جنگل هم آن قدر زیبا که ارزش دیدن دارد اما بزرگ ترین مزیت انتخاب این راستا، دیدن مزرعه توت فرنگی و تست توت های خوشمزه است که در واقع یکی از دلایل اصلی شناخته شده بودن این ارتفاعات هم به خاطر وجود همین مزرعه است پس آن را از دست ندهید. میلک شیک توت فرنگی ای که در مزرعه توت فرت فرنگی امتحان می کنید، احتمالا خوشمزه ترین و فراموش نشدنی ترین میلک شیک زندگی تان خواهد بود!

راستا 10

یکی دیگر از راستاهای طبیعت گردی ارتفاعات کامرون مالزی راستا شماره 10 است که اگر این راستا را انتخاب کنید، چشم انداز فوق العاده زیبایی به تمام ارتفاعات خواهید داشت. علاوه بر این، بسیاری از راستاهای پیاده روی در این ارتفاعات با راستا شماره 10 تلاقی دارد و در نتیجه با انتخاب این راستا می توانید بیشتر راستاهای دیگر مانند راستاها شماره 11 و 12 را هم بگردید. بعد از مدتی پیاده روی در این راستا به کوهی به نام کوه Jasar می رسید که برای رسیدن به آن باید از راه هایی که پوشیده از ریشه بزرگ و درهم پیچیده درختان است، عبور کنید و راستا به نسبت سختی است.

راستا پیاده روی کوه برمبون (Mount Berembun)

احتمالا این سخت ترین راستا طبیعت گردی در ارتفاعات کامرون مالزی خواهد بود و البته که تا حالا گزارش های زیادی هم شده است که خبر از جود راهزنان و مجرمان در این راستا می دهد ولی با ساین ال باز هم افرادی هستند که دئسوت دارند به خاطر دیدن ین کوه شگفت انگیز، این ریسک ها را به جان بخرند و این راستا را هم امتحان نمایند. جنگل این منطقه بسیار انبوه است و اگر بخواهید این راستا را بگردید باید یک روز کامل برای آن وقت بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 438

به "بهترین مسیرهای طبیعت گردی در ارتفاعات کامرون مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مسیرهای طبیعت گردی در ارتفاعات کامرون مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید