بیاتلو: گل گهر تیم متمولی است، از بابایی به بهترین شکل استفاده خواهیم کرد

به گزارش تور یونان ارزان، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی قبل از دیدار با گل گهر سیرجان توضیحاتی را اظهار داشت.

بیاتلو: گل گهر تیم متمولی است، از بابایی به بهترین شکل استفاده خواهیم کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، وحید بیاتلو، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در نشست خبری قبل از بازی با گل گهر سیرجان، اظهار کرد: گل گهر یک تیم متمول، با بازیکنان خوب است که پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر را در اختیار دارد. شناخت کاملی از تیم حریف پیدا کرده و روی نقاط ضعف و قوت آن ها کار کرده ایم. بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

او افزود: در بازی قبلی (مقابل استقلال) حقمان باخت نبود. در بازی با ذوب آهن هم دقیقه 90 گل خوردیم. در مورد بازی اول هم با شرایطی که تیم ما داشت، نمی توان صحبت کرد. یقین دارم فردا یک بازی خوب را به نمایش می گذاریم. امیدوارم با تلاش بازیکنان و کمک خدا 3 امتیاز را بگیریم و به هواداران تقدیم کنیم. همه دغدغه ما این تیم مردمی و ریشه دار (ماشین سازی) است. هرچه داریم برای این تیم در زمین می گذاریم. فکری غیر از مسرور کردن هواداران نداریم.

بیاتلو در مورد این که ماشین سازی در 3 بازی گذشته، تنها یک گل زده و 5 گل دریافت کرده است، اظهار داشت: 3 گل دیدار اول را با آن اتفاقاتی که افتاد را در نظر نمی گیرم. در مشهد از 6 بازیکن نتوانستیم استفاده کنیم و از چند بازیکن امید استفاده کردیم. ضمن این که تمرکز لازم را نداشتیم. در بازی با ذوب آهن هم تیم مقابل با توجه به این که 10 نفره بود، هیچ موقعیتی نداشت. یعنی در 2 دیدار، ما یک گل به ثمر رساندیم. تیم ما جوان است و کار دارد. گلزنی و خلق موقعیت نیاز به هماهنگی زیاد دارد. امیدواریم بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

او در مورد شرایط پیمان بابایی گفت: در حال و هوای جدا شدن یا رفتن به تراکتور یا تیم دیگری بود. دیر به ما اضافه شد و در تمرینات ما حضور نداشت. او بازیکن باکیفیتی است و فکر می کنم درست از او استفاده کردیم که هم در بازی با ذوب آهن گل زد و هم در بازی با استقلال به ما کمک کرد. عقیده دارم بازیکن باید در تمرین باشد. پیمان تقریبا 20 روز کامل در اختیار ما بوده و به بهترین شکل از او استفاده خواهیم کرد.

سرمربی ماشین سازی در پایان گفت: امیدوارم تیم جوانی که ساخته ایم و مطمئنم آینده خوبی دارد، از طرف هواداران و اهالی فوتبال حمایت شود. طبق قولی که داده بودم، 16 بازیکن بومی را از زنجان، قزوین، اردبیل، ارومیه و تبریز جمع کردم. امیدوارم زمان داشته باشیم که تیم را رشد و پرورش دهیم تا نتایج خوبی در لیگ بگیریم. امیدوارم 2 بحث نتیجه گیری و جوانگرایی را کنار هم انجام بدهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1416

به "بیاتلو: گل گهر تیم متمولی است، از بابایی به بهترین شکل استفاده خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیاتلو: گل گهر تیم متمولی است، از بابایی به بهترین شکل استفاده خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید