بیش از 10 هزار جایزه ارزنده قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک گردشگری در انتظار مشتریان

به گزارش تور یونان ارزان، در جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک گردشگری سال جاری در مجموع بیش از 10 هزار جایزه ارزنده درنظر گرفته است.

بیش از 10 هزار جایزه ارزنده قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک گردشگری در انتظار مشتریان

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، این جوایز شامل 10 جایزه ویژه یک میلیارد ریالی، 15 جایزه 500 میلیون ریالی، 90 قطعه از انواع سکه طلا، 250 یاری هزینه سفر زیارتی، 150 یاری هزینه خرید کالای ایرانی، 500 کارت خرید 20 میلیون ریالی و هزاران جایزه دیگر است. برای شرکت در جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک گردشگری فقط کافیست با 100 هزار تومان موجودی به صورت حضوری و یا غیرحضوری اقدام کنید.

افتتاح حساب با مراجعه حضوری به 100 شعبه بانک گردشگری در سراسر کشور و یا غیرحضوری به وسیله اپلیکیشن TOBANK امکان پذیر است.

در حال حاضر امکان افتتاح حساب قرض الحسنه بانک گردشگری هم به صورت حضوری به وسیله شعب بانک و هم به صورت غیر حضوری به وسیله اپلیکیشن TOBANK (دانلود اپلیکیشن) بدون هزینه صدور و ارسال کارت درب منزل برای مشتری وجود دارد. حداقل موجودی حساب های قرض الحسنه برای شرکت در قرعه کشی مبلغ یک میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعه کشی تا خاتمه شهریور 1402 است. هر یک میلیون ریال موجودی روزانه در سپرده های قرض الحسنه بانک گردشگری برابر یک شانس قرعه کشی محسوب می گردد. دوره محاسبه امتیازات برای شرکت در قرعه کشی و اعطای جوایز از 5 فروردین تا 31 شهریور 1402 است و مراسم قرعه کشی 10 مهرماه همزمان با ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) برگزار خواهد شد.

این گزارش حاکی از آن است که متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس بگیرند و از مشاوره کارشناسان بانک گردشگری بهره مند شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 شهریور 1402 بروزرسانی: 7 شهریور 1402 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2356

به "بیش از 10 هزار جایزه ارزنده قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک گردشگری در انتظار مشتریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 10 هزار جایزه ارزنده قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک گردشگری در انتظار مشتریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید