تبلیغات عجیب؛ بدون خط و خش، تنها با 250هزارتومان کشتی گیر شوید!

به گزارش تور یونان ارزان، از گذشته تا به امروز وقتی کسی مدعی کشتی گیر بودن یا بوکسوری است ابتدا به گوش هایش نگاه می نمایند تا ببینند شکسته یا نه. گوش شکسته ها در بین جامعه ورزشی و حتی محلات قدیمی تر از احترام ویژه ای برخوردار هستند؛ میان جوان تر ها هم گویا امتیاز ویژه برای رجحان یا با ابهت بودن در بین هم سن وسالان خودشان است.

تبلیغات عجیب؛ بدون خط و خش، تنها با 250هزارتومان کشتی گیر شوید!

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بدون درد و زخم گوش شکسته شوید!

این امر سبب شده تا عده ای سودجو با گوش های مردم کسب و کار راه بیندازند، کافیست سری به صفحات مجازی بزنیم تا تبلیغات این افراد را با شعار های مختلف پیدا کنیم.

ضروری است بدانید گوش شکستن چگونه رخ می دهد؛ هنگامی که ضربه شدیدی به گوش وارد می گردد سبب خونریزی در میان غضروف و بافت پوست می گردد و این امر هماتوم یا خون مردگی را به وجود می آورد.

گوش شکستگی بیش تر در میان ورزشکاران رشته هایی همچون کشتی، بوکس، راگبی و رزمی رواج دارد، جراحت اصطکاکی مکرر به گوش باعث این امر است، به عنوان مثال هنگامی که گوش یک کشتی گیر بطور مکرر توسط حریفان فشرده و مورد اصطکاک قرار می گیرد، غضروف و پوست گوش وی به دلیل خونریزی از هم جدا و سبب جمع شدن خون زیر پوست می گردد.

برای جویا شدن از عوارض این پدیده با رئیس هیأت پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت وگویی را انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

رضاگلدوزیان درخصوص شکسته شدن گوش ورزشکاران حرفه ای گفت: ورزشکاران حرفه ای وقتی گوش شان می شکند باید هماتوم یا خون جمع شده در داخل گوش را تخلیه نمایند وگرنه سبب بد شکلی و کاهش شنوایی گوش می گردد.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی خراسان رضوی ادامه داد: باید در همان ابتدا که گوش دچار شکستگی می گردد با یک سرنگ هماتوم را تخلیه نمایند که گوش کم شنوا نگردد و عفونت نکند، اما اگر دست کاری گردد مانند هر زخم دیگری خطرناک است و عفونت می نماید.

وی تاکید نمود: کسانی که بدون درگیری در ورزش این کار را انجام می دهند در واقع به بدن آسیب می رسانند و این کار بسیار خطرناکی است.

گلدوزیان در باره عوارض شکستن گوش به صورت دستی عنوان نمود: غضروف گوش خون رسانی بسیار کمی دارد، ممکن است زخم دچار عفونت شده و مقداری از گوش از دست برود، در جریان مسابقه هم این اتفاق برای ورزشکار بیفتد خطرناک است، اما در صد خطر عفونت در روش دستی بسیار بالاتر است.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی خراسان رضوی ادامه داد: ممکن است عفونت تمام بافت های گوش تا گردن را فرا بگیرد چرا که از زیر پوست این قسمت ها به یکدیگر راه دارند و سبب تب شدید نیز می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1345

به "تبلیغات عجیب؛ بدون خط و خش، تنها با 250هزارتومان کشتی گیر شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات عجیب؛ بدون خط و خش، تنها با 250هزارتومان کشتی گیر شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید