تخفیف بلیت قطار به متولدان دهه فجر

به گزارش تور یونان ارزان، شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه شروع چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح تسهیلات ویژه سفر خود را برای متولدان این ایام با عنوان رهپویان فجر 1400 اجرا می نماید.

تخفیف بلیت قطار به متولدان دهه فجر

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از شرکت رجا، معاون اجرایی این شرکت با اعلام این خبر گفت: رجا به عنوان بزرگ ترین شرکت حمل و نقل مسافری ریلی کشور و پیشرو در ارائه خدمات نوین، در راستای بزرگداشت ایام مبارک دهه فجر، در بازه زمانی 12 الی 22 بهمن ماه امسال، تسهیلات سفر را برای متولدان این دهه در نظر گرفته است.

رضا عصاری اضافه کرد: در قالب این طرح، 25 درصد تخفیف برای متولدان 12 الی 22 بهمن سال 1357 و 20 درصد تخفیف برای متولدان 12 الی 22 بهمن ماه سال های پس از 1357 که قصد سفر در بازه حرکتی 12 تا 22 بهمن ماه امسال مصادف با ایام پیروزی انقلاب اسلامی را دارند، ارائه می گردد.

رضا عصاری تأکید کرد: اعمال این تخفیفات در صورتی که متقاضیان به وسیله وب سایت رجا اقدام به تهیه بلیت نمایند (به شرط وجود ظرفیت فروش در سامانه آنلاین)، بدون احتیاج به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت اتوماتیک و بدون محدودیت راستا انجام می گردد.

معاون اجرایی شرکت رجا در مورد اجرای پروتکل های بهداشتی در قطار های رجا یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی را با شعار سفر هوشمند (سفر+سلامت) اعم از: کنترل شرایط سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطار ها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یک بار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی نماینده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و … اجرا می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2079

به "تخفیف بلیت قطار به متولدان دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف بلیت قطار به متولدان دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید