تصاویر ، نقاشی با ابزاری عجیب روی دیوار یک شهر ، دیوار 270 متری رنگی رنگی را ببینید

به گزارش تور یونان ارزان، یک جوان نقاش اهالی حومه مرکز ونزوئلا را دعوت کرد تا با جمع آوری و بازیافت پلاستیک دیوارهای منطقه را نقاشی نمایند و این کار بی سابقه مردم این منطقه را به شهرتی جهانی رساند.

تصاویر ، نقاشی با ابزاری عجیب روی دیوار یک شهر ، دیوار 270 متری رنگی رنگی را ببینید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، یک هنرمند 25 ساله ونزوئلایی، نقاشی های دیواری رنگارنگی را با استفاده از در بطری های پلاستیکی کشیده است. اسکار الیوارس با همراهی ساکنان حومه کاراکاس، مرکز این کشور، طرح هایی بزرگ و رنگی خلق نموده و توانسته نام این منطقه را جهانی کند.

اولیوارس با ثبت درخواستی در شبکه های اجتماعی، مردم منطقه را به جمع آوری مواد پلاستیکی مورد احتیاج خود دعوت کرد و توانست حدود 300 هزار در بطری برای ساخت این نقاشی های دیواری جمع کند و 270 متر از دیوارهای منطقه را به آثار هنری و دیدنی تبدیل کند.

اسمارا آپونته، معلم مدرسه، که شاگردان خود را برای کار روی نقاشی دیواری آورده، گفت: یاد دادن اصول بازیافت به بچه ها با این روش، فوق العاده عالی است و نتیجه می دهد. چراکه بچه ها با این کار هم تفریح می نمایند و هم یاد می گیرند که هر وسیله پلاستیکی را که فکرش را بنمایند، می تواند مفید و قابل استفاده مجدد باشد.

اولیوارس نیز تاکید نمود که بسیاری از مردم این منطقه با بازیافت میانه خوبی نداشته اند و برای اولین بار است که این اقدام را انجام می دهند و وسایل بازیافتی را تفکیک می نمایند و این در حالی است که شرکت های بزرگ مد و پوشاک سال هاست لاین های مخصوص استفاده از مواد بازیافتی دارند.

  • تصاویر | تفریح عجیب پیرمرد 109 ساله | یادگاری های کهنسال ترین مرد استرالیا برای پنگوئن های خوش شانس را ببینید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2210

به "تصاویر ، نقاشی با ابزاری عجیب روی دیوار یک شهر ، دیوار 270 متری رنگی رنگی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، نقاشی با ابزاری عجیب روی دیوار یک شهر ، دیوار 270 متری رنگی رنگی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید