تور کنسرت های علیزاده در استرالیا و کانادا

به گزارش تور یونان ارزان، هنرآنلاین: تور بین المللی کنسرت های محمد علیزاده، خواننده موسیقی پاپ ایران و گروه ارکسترش، سال جاری در شهرهای مختلف کانادا و استرالیا برگزار می گردد.

تور کنسرت های علیزاده در استرالیا و کانادا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

محمد علیزاده که سال گذشته با اجرای بیش از 150 سانس، رکوردار برگزاری کنسرت موسیقی پاپ ایران در بعد از انقلاب در کشور محسوب می گردد؛ در جدیدترین حضور بین المللی و برای نخستین بار در شهرهای مختلف کشورهای کانادا و استرالیا تور بین المللی برگزار می نماید.

تور بین المللی کنسرت های محمد علیزاده و گروه ارکسترش در روز 23 ژوئن (دوم تیر) در شهر بریزبین، در روز 24 ژوئن (سوم تیر) در شهر پرث، در روز 30 ژوئن (نهم تیر) در شهر سیدنی و همچنین در روز یکم جولای (دهم تیر) در شهر ملبورن در کشور استرالیا برگزاری می گردد.

این خواننده همچنین در روز 6 اکتبر (14 مهر)در شهر تورنتو ، در روز 8 اکتبر (16 مهر) در شهر ونکوور، در روز 13 اکتبر (21 مهر) در شهر مونترال و همچنین در روز 14 اکتبر (22 مهر) در شهر کالگری در کشور کانادا روی صحنه خواهد رفت.

این خواننده موسیقی پاپ ایران در تور بین المللی کنسرت شهرهای مختلف کشورهای استرالیا و کانادا، ترانه هایی از آلبوم های دلت با منه، سوپرایز و گفتم نرو از جمله؛ برگرد، برادر، احساس، گاهی بخند، کجا میری، عشقم این روزا، بی معرفت، فکرش هم نکن، بیمارم، بی حوصله، تصمیم، همینه که هست، چهل درجه و جز تو را برای هموطنان خارج از کشور و همچنین علاقمندان به موسیقی اجرا خواهد نمود.

منبع: برترین ها
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 586

به "تور کنسرت های علیزاده در استرالیا و کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور کنسرت های علیزاده در استرالیا و کانادا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کنسرت های علیزاده در استرالیا و کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید