تکذیب یک شایعه عجیب درباره ستاره بارسلونا

به گزارش تور یونان ارزان، بعد از نمایش های درخشان فرانکی دی یونگ در ترکیب آژاکس بود که چشم باشگاه های بزرگ اروپایی به این ستاره جوان و هلندی دوخته شد، اما نهایتاً این بارسلونا بود که گوی سبقت را از رقبای خود از جمله پاری سن ژرمن ربود و توانست این بازیکن آینده دار را به خدمت بگیرد.

تکذیب یک شایعه عجیب درباره ستاره بارسلونا

در حالی که تصور می شد فرانکی دی یونگ به یک مهره تاثیرگذار و کلیدی در بارسلونا تبدیل گردد، اما او هرگز نتوانسته انتظارات را در نوکمپ برآورده کند. اگرچه ستاره هلندی طی مدت زمان حضور خود در بارسا بازیکن ثابت و اصلی بوده، اما در ارائه عملکردی مشابه با آن چیزی که در آژاکس به نمایش می گذاشت، ناتوان بوده است.

همین نمایش های ناامیدکننده فرانکی دی یونگ در ترکیب بارسلونا باعث شده که شایعاتی در رابطه با آینده این بازیکن مطرح گردد. ساعتی پیش بود که ال چرینگیتو مدعی شد که این هافبک هلندی در برنامه های بلندمدت سرمربی نو بارسا یعنی ژاوی هرناندز جایی ندارد و احتمالا به فروش خواهد رسید؛ با این حال اسپورت کاتالونیا این شایعه را به شکل جدی تکذیب نموده و مدعی شده که بلوگرانا هیچ برنامه ای برای فروش دی یونگ ندارد و فقط به حفظ او فکر می نماید.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1972

به "تکذیب یک شایعه عجیب درباره ستاره بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب یک شایعه عجیب درباره ستاره بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید