تکمیل طرح انتقال آب شهر همدان به 1800میلیارد اعتبار احتیاج دارد

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: اعتبار هزینه شده از آغاز پروژه انتقال آب به شهر همدان تا انتهای شهریورماه امسال، افزون بر 302 میلیارد تومان بوده و برای تکمیل طرح به اعتباری افزون بر 1800میلیارد تومان احتیاج است.

تکمیل طرح انتقال آب شهر همدان به 1800میلیارد اعتبار احتیاج دارد

منصور ستوده با اشاره به شرایط پیشرفت طرح آبرسانی به شهر همدان در امسال اظهار کرد: عملیات پیش بینی شده در امسال شامل تکمیل و بهره برداری از طرح اضطراری انتقال آب به شهر همدان ، به مقدار 250 لیتر در ثانیه تکمیل و بهره برداری مخازن 100 هزار مترمکعب اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در این رابطه در 6 ماهه نخست امسال با اجرای حوضچه های فشار شکن و تکمیل مخزن تصفیه خانه بخشی از کمبود آب شرب را تامین کردیم، گفت: به همین منظور اعتبار هزینه و صرف شده از آغاز پروژه تا انتهای شهریورماه امسال، افزون بر 302 میلیارد تومان بوده و برای تکمیل طرح به اعتباری افزون بر 1800میلیارد تومان احتیاج خواهد بود.

ستوده در ادامه با اشاره به مطالعه و اجرای پروژه های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شهرستان همدان هم یادآور شد: در نیمه اول امسال تعداد 39 حلقه چاه مسدود و با این فرایند، 1.55 میلیون مترمکعب آب صرفه جویی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان بعلاوه اعلام نمود: تعداد 43 دستگاه کنتور هوشمند نصب و تعداد 47 چاه فاقد پروانه نیز در سطح شهرستان همدان معین تکلیف شدند.

ستوده در ادامه به مطالعات اجرا شده و اجرای چنین پروژه هایی در شهرستان بهار نیز اشاره نمود و گفت: در این شهرستان طی 6 ماهه نخست امسال، تعداد 68 حلقه چاه مسدود شد که در این زمینه شاهد تحقق 340 درصدی برنامه ها بوده ایم.

وی ادامه داد: این فرایند موجب صرفه جویی 0.97 میلیون مترمکعبی آب در سطح این شهرستان شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان در خاتمه، با بیان اینکه در شهرستان بهار تعداد 28 دستگاه کنتور هوشمند نیز نصب شده است، اعلام نمود: در این شهرستان هم چنین تعداد 26 عدد چاه فاقد پروانه نیز معین تکلیف شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2007

به "تکمیل طرح انتقال آب شهر همدان به 1800میلیارد اعتبار احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل طرح انتقال آب شهر همدان به 1800میلیارد اعتبار احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید