ثبت نام 620 کتابفروش در طرح بهارانه کتاب تا امروز

به گزارش تور یونان ارزان، در هفدهمین طرح فصلی کتاب که از 17 خرداد در کتابفروشی های سراسر کشور شروع می گردد، تا به امروز 620 کتابفروش ثبت نام نموده اند.

ثبت نام 620 کتابفروش در طرح بهارانه کتاب تا امروز

به گزارش خبرنگار ،ثبت نام کتابفروشی ها در طرح بهارانه کتاب 1400 از سه شنبه 4 خردادماه در سراسر کشور شروع شده است.

بر اساس این گزارش، تا به امروز آدینه 7 خردادماه 620 کتابفروش در این طرح ثبت نام کردهاند. البته کتابفروشی های سراسر کشور می توانند همچنان، با مراجعه به پایگاه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح بهارانه کتاب1400 اقدام نمایند.

طبق اطلاعیه منتشرشده، کتابفروشی های مشارکت نماینده در طرح های پیشین یارانه های فصلی، برای تأیید شرکت در بهارانه کتاب 1400 احتیاج به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود، شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش نمایند.

خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب به وسیله کتابفروشی های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می نماید. در این طرح کتابفروشی هایی که شرایط لازم را داشته باشند، می توانند پس از ثبت نام کتاب های خود را که با شرایط مشخص شده، مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

این طرح از 17 خرداد در کتابفروشی های سراسر کشور شروع می گردد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. تا به امروز بیش از 16 طرح فصلی کتاب برگزار شده است و در آخرین دوره هم تعداد 936 کتابفروشی از سراسر کشور در این طرح مشارکت داشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1837

به "ثبت نام 620 کتابفروش در طرح بهارانه کتاب تا امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 620 کتابفروش در طرح بهارانه کتاب تا امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید