جاوید: نمی دانم مدیریت از کجا وارد فوتسال ما شد

به گزارش تور یونان ارزان، کاپیتان تیم کراپ الوند از چشم پوشی بعضی داوران فوتسال از صحنه های مهم اتفاق افتاده در دقایق ابتدایی بازی ها انتقاد کرد.

جاوید: نمی دانم مدیریت از کجا وارد فوتسال ما شد

مهدی جاوید در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست 6 بر 5 کراپ الوند مقابل سن ایچ ساوه گفت: بازی قابل قبولی مقابل سن ایچ ارائه کردیم و شایسته کسب سه امتیاز بودیم. موقعیت های بیشتری برای گلزنی داشتیم و فرایند بازی به گونه ای بود که نسبت به سن ایچ، به پیروزی نزدیک تر بودیم. گل های بچگانه ای دریافت کردیم و این پیروزی را به تیم سن ایچ تبریک می گویم.

اشتباهات داوری در ایران بسیار بیشتر از استاندارد دنیای است

وی با انتقاد از قضاوت علی پورافشار توضیح داد: همه تیم ها به داوری معترض هستند و روزهایی که بردیم نیز از داوری گلایه داشتیم. به نظرم اشتباهات داوری ما بسیار بیشتر از استاندارد دنیای است و ویژه سال جاری نیست. تا یک ثانیه مانده به خاتمه نیمه اول، 2 بر یک از حریف پیش بودیم و راستا پیروزی ما با یک سوت اشتباه برگشت. بازیکن حریف در ثانیه 15 با آرنج به سینه بازیکن ما زد و داور که در نیم متری صحنه بود، خطایی اعلام نکرد.

داور با اعتراضی ساده به من کارت قرمز نشان داد

کاپیتان کراپ الوند در خصوص درگیری بازیکنان دو تیم بیان نمود: درگیری در بیشتر بازی ها وجود دارد. اگر داور نتواند بازیکنان را برای رعایت عدالت متقاعد کند، این موضوع روی بازیکنان نیز تأثیر می گذارد و چنین اتفاقاتی رخ می دهد. اشتباهات داوری در این مسابقه که تقابل دو تیم بالای جدولی بود، فرایند بازی را تغییر داد و بیشتر نمایان بود. پس از بازی به داور اعتراض ساده ای کردم که پورافشار (داور مسابقه) به من کارت قرمز نشان داد. او گفت تو به من توهین کردی، اما ناظر بازی هم تأیید کرد که من چنین حرفی را نزدم.

کاش داور جسارت داشته باشد و بگوید اشتباه نموده است

جاوید با انتقاد از اخراج خود به خبرنگاران گفت: یک نفر در شلوغی حرفی زد و داور به اشتباه مرا اخراج کرد! حالا که به پورافشار ثابت شده من توهین نکردم، ای کاش جسارت داشته باشد که بگوید اشتباه نموده تا کارت قرمز من حذف گردد. یک بازیکن سن ایچ به صورت علی عابدین زد و عابدین هم او را هُل داد، اما هر دوی آنها اخراج شدند. آیا جریمه هُل دادن با ضربه زدن به صورت یکی است؟ البته نمی توانیم یکطرفه به قاضی برویم و باید به مسائل داوران از جمله شرایط حقوق آنها هم اشاره کنیم.

نمی دانم مدیریت از کجا وارد فوتسال ما شد

وی با انتقاد از اینکه داوران از بعضی صحنه ها در دقایقی از مسابقه چشم پوشی می نمایند، اظهار داشت: در فوتسال دنیا از جمله جام دنیای، قوانین از دقیقه یک تا 40 اجرا می گردد و ارتباطی به زمان ندارد. کدام داور اروپایی بازی ها را مدیریت می نماید؟! واقعاً نمی دانم این مدیریت از کجا وارد فوتسال ما شده است!

اگر بعضی داوران به تیم ها و دقیقه بازی نداشته باشند، سطح بالایی دارند

کاپیتان کراپ الوند در ادامه عنوان نمود: داورانی داریم که اگر کاری به نام تیم، نتیجه و دقیقه بازی نداشته باشند، سطح بالایی دارند و در این شرایط به فوتسال ما یاری می نمایند. بعضی بازیکنان در دقیقه اول خطا می نمایند یا زمانی که تیم شان عقب است مرتکب خطا می شوند، اما مطمئن هستند خطایی اعلام نمی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2000

به "جاوید: نمی دانم مدیریت از کجا وارد فوتسال ما شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاوید: نمی دانم مدیریت از کجا وارد فوتسال ما شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید