محنایی: حدادی جایگزین ندارد، مسائل بسکتبال باید درون خانواده حل گردد

به گزارش تور یونان ارزان، کارشناس بسکتبال ایران می گوید: حامد حدادی جایگزینی در تیم ملی ایران ندارد و مسائل این رشته باید درون خانواده بسکتبال رفع گردد.

محنایی: حدادی جایگزین ندارد، مسائل بسکتبال باید درون خانواده حل گردد

کاظم محنایی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره شرایط تیم ملی بسکتبال برای حضور در مسابقات جام دنیای 2019 چین، گفت: در حال حاضر تیم ملی شرایط خوبی ندارد و اگر با همین حواشی و اختلافات پیش رو بدون شک به مشکل خواهیم خورد و نتایج قابل قبولی به دست نمی آوریم. باید از همه پتانسیل خود در قهرمانی دنیا استفاده کنیم و در غیر این صورت نمی توان به تیم ملی امیدوار بود.

او ادامه داد: سرمربی تیم ملی باید شرایط را مدیرت نموده و از بازیکنانی چون حامد، صمد و ارسلان استفاده کند. این بازیکنان برای پیروزیت بسکتبال ایران و رسیدنش به جام دنیای زحمت کشیده اند و عدم حضورشان در دو سه بازی آخر دلیل به کنار گذاشته شدن آن ها نمی گردد. تیم ملی بسکتبال 90 درصد راه را با این بازیکنان طی کرد تا به جام دنیای برسد.

این کارشناس بسکتبال افزود: در ضمنًً من باید تاکید کنم که ما برای بازیکنی مانند حامد جایگزینی نداریم که بتواند در این کیفیت برای ما بازی کند. پیروزیت در جام دنیای تنها با استفاده از همه توان قابل دسترسی است و به همین منظور باید سعی کنیم تا با تصمیمات درست پرچم ایران را در این رقابت ها بالا نگه داریم.

مربی سابق تیم ملی بسکتبال جوانان ایران که در سال 2015 همراه آن تیم به قهرمانی آسیا رسید، در خصوص ورود کمیته ملی المپیک به بحث اختلافات حامد حدادی با مهران شاهین طبع نیز گفت: از نظر من کار اشتباهی است که بگذاریم چنین مسائلی در خارج از خانواده بسکتبال رفع گردد. این اتفاقات مسائل خانوادگی است که باید داخل فدراسیون بسکتبال و به صورت کدخدا منشانه رفع گردد. ضمن اینکه این حواشی اتفاقات کوچکی است که نباید بگذاریم این چنین بزرگ شوند.

محنایی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت نبود نفراتی چون حدادی و کاظمی می توان به پیروزیت تیم ملی امیدوار بود، اظهار کرد: با قدرت می گویم که این اتفاق رخ نمی دهد اگر این بازیکنان را نداشته باشیم. دست سرمربی باید باز باشد و قطعاً مهران شاهین طبع به قدری کارشناس است که بداند او تنها جوابگوی نتایج خواهد بود. ما جایگزینی برای حامد نداریم در نبود او قطعاً زیر سبد مشکل داریم.

او در سرانجام تاکید نمود: اگر نمی خواهیم این بازیکنان را استفاده کنیم باید نفراتی از تیم جوانان وارد تیم ملی شوند تا آن ها را برای آینده بسکتبال ایران آماده کنیم، در غیر این صورت می توانیم در نبود بازیکنان خود پیروز باشیم. ما حضور بازیکنانی چون حدادی، نیکخواه و ارسلان و اوشین که خیلی زود خداحافظی کرد را برای پیروزیت احتیاج داریم و در غیر این صورت باید نفراتی چون خندان پور، آذری و پورکاوه را به تیم اضافه نموده و تنها برای 10 سال بعد آن ها را سرمایه گذاری کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 279

به "محنایی: حدادی جایگزین ندارد، مسائل بسکتبال باید درون خانواده حل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محنایی: حدادی جایگزین ندارد، مسائل بسکتبال باید درون خانواده حل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید