جلسه سرپرست فدراسیون کشتی با سرمربیان تیم های ملی برگزار گردید

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران، در این جلسه که با حضور محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، علیرضا رضایی و محمد طلایی سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد زیر 23 سال و جوانان و رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی برگزار گردید، نفرات حاضر برنامه ها و دغدغه های خود را برای ادامه برنامه های آماده سازی تیم های ملی کشتی بیان کردند.

جلسه سرپرست فدراسیون کشتی با سرمربیان تیم های ملی برگزار گردید

در ادامه بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی نیز در این جلسه هم اندیشی با اشاره به اینکه با تمام قدرت نسبت به حمایت از تیم های ملی اقدام خواهد نمود گفت: بعنوان عضوی از جامعه کشتی با توجه به شرایط حساس و ویژه ای که این رشته در فاصله کم باقی مانده تا المپیک 2020 توکیو داشت، قبول مسئولیت کردم و از هیچ تلاشی در خدمت به کشتی ایران کوتاهی نخواهم کرد.

نعمتی اضافه کرد: کشتی ایران بعنوان پرافتخارترین رشته ورزشی کشور، سهم بزرگی را در کسب مدال در رقابت های المپیک داشته است و باید با ایجاد همدلی و حفظ آرامش کاری کنیم که برنامه آماده سازی تیم های ملی به خوبی پیش برود.

وی در سرانجام اعلام کرد: مجموعه مدیریتی فدراسیون کشتی با تمام توان از برنامه های فنی تیم های ملی برای مسابقات پیش رو از جمله رقابت های جهانی قزاقستان و گزینشی المپیک توکیو حمایت می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 273

به "جلسه سرپرست فدراسیون کشتی با سرمربیان تیم های ملی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه سرپرست فدراسیون کشتی با سرمربیان تیم های ملی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید