حضور هنرمندان ایرانی در دومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی عمان

به گزارش تور یونان ارزان، معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از حضور هنرمندان صنایع دستی ایران در دومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی عمان اطلاع داد.

حضور هنرمندان ایرانی در دومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی عمان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

پویا محمودیان، معاون صنایع دستی کشور، در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، با اعلام این خبر اضافه نمود: این نمایشگاه، با حضور وزیر صنایع دستی و وزیر رسانه و ارتباطات عمان و سفرای کشورهای شرکت کننده افتتاح شد.

او اضافه نمود: همچنین در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، رایزن فرهنگی ایران شرکت داشت و تعدادی از مسئولان سفارت خانه و نیز مدیرانی از کشور عمان از غرفه های ایران بازدید کردند.

محمودیان گفت: در بازدید مسئولان از این نمایشگاه آثار صنایع دستی ایران خیلی مورد توجه شان نهاده شد که در این میان کارهای معرق و گلیم سیرجان بیش از حد مورد توجه قرار داشت.

معاون صنایع دستی ایران اضافه نمود: هنرمندان ایرانی از جمله، آقایان کاوه از تهران در رشته معرق چوب شیوه ظریف نگاره، اسماعیلی از خوزستان در رشته کیف گلیم، کیف سنتی، سبد های حصیری و تزئینات داخی، تعبدی از شیراز در رشته کاشی و محمودی از سیرجان دررشته گلیم در این نمایشگاه حضور داشتند.

محمودیان خاطر نشان کرد: دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی عمان در روزهای 19 الی 22 اسفند برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 343

به "حضور هنرمندان ایرانی در دومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور هنرمندان ایرانی در دومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید