خبرنگاران 248 مبتلا به ویروس کرونا در شاهرود بستری هستند

به گزارش تور یونان ارزان، شاهرود - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از بستری شدن 248 مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اطلاع داد و گفت : از این تعداد 33 تن در بخش مراقبت های ویژه درمان می شوند.

خبرنگاران 248 مبتلا به ویروس کرونا در شاهرود بستری هستند

به گزارش خبرنگاران ، رضا چمن شامگاه سه شنبه با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته 156 مورد مثبت قطعی مبتلا به ویروس کرونا در زیر مجموعه این دانشگاه شناسایی شدند، گفت: شمار مبتلایان قطعی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز در شهرستان های شاهرود و میامی به سه هزار و 76 تن رسید.

وی در مورد تاثیر تشدید محدودیت ها در این شهرستان گفت: به شرط رعایت محدودیت ها توسط مردم چند هفته طول می کشد تا بهبود نسبی اوضاع را داشته باشیم و برای قضاوت هنوز زود است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ابراز امیدواری کرد که با همراهی مردم ابتدا فرایند تثبیت و سپس شیب نزولی منحنی همه گیری به مرور زمان در هفته های آینده شاهد خواهیم بود.

بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است.

شهرستان های شاهرود و میامی در شرق استان سمنان با جمعیتی حدود 260 هزار تن و 54 هزار کیلومتر مربع مساحت، گستره زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند.

اکنون شهرستان شاهرود جزو مناطق پرخطر از نظر آلودگی به ویروس کرونا در کشور محسوب و در بین فهرست 43 شهرستان بحرانی کشور واقع شده است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر امروز با فوت 422 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید19 در کشور به 36 هزار و 160 تن رسید و 27 استان همچنان در شرایط قرمز کرونا هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1373

به "خبرنگاران 248 مبتلا به ویروس کرونا در شاهرود بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 248 مبتلا به ویروس کرونا در شاهرود بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید