خدمات رادیولوژی های فک و صورت چیست؟

به گزارش تور یونان ارزان، در این مقاله قصد ما این است که به خدمات رادیولوژی های فک و صورت بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

خدمات رادیولوژی های فک و صورت چیست؟

دندانپزشکان بعد از معاینه دهان و صورت برای اینکه بتوانند بیماری های مربوط به آن را تشخیص دهند، احتیاج دارند از رادیولوژی های فک و صورت استفاده نمایند.

معرفی رادیولوژی های فک و صورت

دندانپزشکان با این دستگاه ها می توانند تصاویر واضح و دقیقی از نقاط مختلف دهان و دندان داشته باشند در نتیجه بهتر می توانند معالجه نمایند. در واقع می توان این گونه در نظر گرفت که رادیولوژی های فک و صورت یکی از شاخه های مهم از رشته دندانپزشکی است. این تصاویر می تواند به صورت معمولی یا دو بعدی انجام گردد. رادیولوژی از قسمت های مختلف مثل سینوس ها، ریشه دندان ها، فک، صورت، انواع غدد بزاق و اعصاب مربوط به دهان انجام می گردد. به این نکته دقت کنید که حتما رادیولوژی های فک و صورت به خصوص برای خانم های باردار و افراد مسن با تجویز پزشک انجام گردد.

در چه شرایطی احتیاج به رادیولوژی های فک و صورت دارید؟

دندانپزشک بعد از معاینه در صورتی که احتیاج باشد شما را به مراکز رادیولوژی های فک و صورت ارجاع می دهد. برخی از دلایل آن به صورت خلاصه در قسمت پایین اشاره شده است.

  • زمانی که بیمار در صورت خود به علت مسائل TMJ درد داشته باشد
  • برای تشخیص بیماری های مربوط به دهان مثل سرطان دهان
  • برای تشخیص کیست در فک و صورت
  • آنالیز مسائل آندودنتیک
  • برای انجام ارتودنسی
  • آنالیز کلسیفیکاسیون در قسمت هایی مثل گردن و سر

در مراکز معتبر، خدماتی شامل: رادیولوژی های مربوط به فک، دهان و صورت، عکسبرداری از دندان یا سی تی اسکن های مربوط به دندانپزشکی و غیره را به شما ارائه می دهند. رادیولوژی فک و صورت در شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو مشاهده نموده و نوبت بگیرید.

رادیولوژی فک و صورت

برای انجام رادیولوژی به کجا می توان مراجعه نمود؟

حتما در انتخاب رادیولوژی دقت کافی داشته باشید چون این تصاویر برای تشخیص بیماری است. در نتیجه برای اینکه پزشک بتواند بیماری را به خوبی تشخیص دهد، احتیاج به تصاویر دقیق و با کیفیت دارد. برای اینکه بتوانید به آسانی و با خیال آسوده به مراکز معتبر با متخصصان ماهر در زمینه رادیولوژی های فک و صورت دسترسی داشته باشید، می توانید به سایت پی جو مراجعه کنید. جراح فک و صورت شیراز، تهران و... را در سایت پی جو بیابید.

سایت پی جو در کوشش است که برترین ها را برای شما در سراسر ایران معرفی کند. می توانید برای پیدا کردن برترین مراکز رادیولوژی مانند رادیولوژی شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران به سایت پی جو مراجعه کنید تا به راحتی برترین ها را انتخاب کنید. هدف سایت ما کسب رضایت و اعتماد شما عزیزان می باشد. برای هدایت های بیشتر می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2276

به "خدمات رادیولوژی های فک و صورت چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات رادیولوژی های فک و صورت چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید