خواجوند: می خواهیم با کالدرون مصالحه کنیم، آقایانِ مدیر باید پیش بینی امکان پرداخت را داشته باشند

به گزارش تور یونان ارزان، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: پالس های مثبتی از کالدرون دریافت نموده ایم و می خواهیم با او مصالحه کنیم.

خواجوند: می خواهیم با کالدرون مصالحه کنیم، آقایانِ مدیر باید پیش بینی امکان پرداخت را داشته باشند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی خواجوند درباره محکومیت باشگاه پرسپولیس به پرداخت بیش از 750 هزار دلار در پرونده شکایت گابریل کالدرون و دستیارانش گفت: باید دلیل صدور این احکام آسیب شناسی گردد. خوشبختانه بعضی برنامه های صدا و سیما چندان مقصر این مسائل را امور حقوقی باشگاه ها نمی دانند. بدون تعارف انجام تعهدات قرارداد در زمان خود اهمیت زیادی دارد.

وی اضافه نمود: آقایانِ مدیر پیش از امضای قرارداد باید پیش بینی امکان پرداخت مبلغ آن را هم داشته باشند. من وظیفه حقوقی دارم که طبق آن وقتی دعوایی به من ابلاغ می گردد باید پاسخ مناسبی به آن داده و فرایند قانونی اش را طی کنم. در زمان خود و در فرجه های پیش بینی شده چنین اتفاقی می افتد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس که با بخش خبری ساعت 14:30 صحبت می کرد ادامه داد: مراحل مربوط به انعقاد قرارداد، پیش بینی بودجه، اتمام همکاری با یک بازیکن، مربی و فسخ قرارداد، در فرایند خود باید اتفاق بیفتد. تصمیم به اتمام همکاری می تواند با مذاکرات مناسب و پرداخت حداقلی حق و حقوق به انتها برسد اما به دلایل متعدد در فوتبال ایران چنین اتفاقی رخ نمی دهد.

خواجوند توضیح داد: حکم پرونده کالدرون صادر شده است و من به عنوان یک شخص حقوقی در فرجه مناسب قانونی آن را پیگیری می کنم اما خوشبختانه پالس های مثبتی از کالدرون دریافت کردم. رسول پناه مدیریت باشگاه هم به صورت جدی پیگیر حل و فصل این پرونده ها است تا بتوانیم همزمان با پیگیری مراحل حقوقی، مصالحه خوب و مناسبی هم با این آقایان داشته باشیم که ان شاءالله این اتفاق می افتد.

وی درباره زمان باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب کالدرون اعلام کرد: این پرونده و تمام پرونده های دیگر ما از لحاظ زمان به خوبی مدیریت شدند. برای این پرونده فرجه یا مهلت خاصی معین نشده و باید در مهلت مقرر توضیح تفصیلی حکم را دریافت کنیم تا ببینیم استدلال فیفا برای محکومیت باشگاه پرسپولیس چه بوده است.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: پس از ابلاغ گرندز حکم، 21 روز برای اعتراض به حکم و استیناف نظر داریم که این موضوع در دادگاه CAS انجام می گردد. اگر طبق مذاکراتمان به صلح برسیم، تجدیدنظرخواهی در دادگاه CAS منتفی می گردد اما امیدوارم با جدیت رسول پناه در پیگیری پرونده ها قبل از این که باشگاه دچار مسئله ای گردد آنها را تمام کنیم. هرچند اکنون نگرانی خاصی در خصوص تصمیم کمیته انضباطی فیفا نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1175

به "خواجوند: می خواهیم با کالدرون مصالحه کنیم، آقایانِ مدیر باید پیش بینی امکان پرداخت را داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواجوند: می خواهیم با کالدرون مصالحه کنیم، آقایانِ مدیر باید پیش بینی امکان پرداخت را داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید