جهان برزیل را به چه چیزی میشناسد! (تور برزیل)

به گزارش تور یونان ارزان، برزیل بزرگترین و پرجمعیت ترین کشور آمریکا جنوبی با حدود 200 میلیون نفر جمعیت است که زبان رسمی آن پرتغالیست.

جهان برزیل را به چه چیزی میشناسد! (تور برزیل)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور برزیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور برزیل از تورنتو، سائو پائولو و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بسیاری از ما این کشور را با کارنوال های مختلف و بازیکنان معروف فوتبال آن چون پله و نیمار میشناسیم. برزیل بعلاوه معروفیت زیادی در داشتن جنگل های بارانی زیبا و سواحل رویایی دارد و همین امر سفر به تور برزیل را به یکی از برترین سفرها به قاره آمریکا جنوبی تبدیل نموده است.

در این مقاله قصد داریم شما را با چند نمونه از مواردی که دنیا کشور برزیل را با آن میشناسد آشنا نماییم.

1.کارنوال ها

کارناوال های برزیل، محبوب ترین جشن هایی هستند که در این کشور برگزار میشوند. برزیلی ها معمولاً ازاین کارنوال ها به عنوان بزرگترین نمایش روی زمین یاد میکنند.

این کارنوال ها برای اولین بار در قرن پانزدهم از پرتغال به مستعمره آن موقع آورده شد و در سال 1808 زمانی که دربار پرتغال به ریودوژانیرو منتقل شد و سعی بر این بود تا بعضی از لباس ها و پایکوبی های پاریسی را در این جشنواره گنجانده گردد و از آن پس این جشنواره به آنچه امروزه میبینیم تبدیل شد.

در این کارنوال فرهنگی بزرگ که هرساله در ریو برگزار میگردد حدود بیش از هزار شرکت کننده با لباس های مبدل و شناور هایی که برای رژه ساخته .شده در آن شرکت میکنند

2.فوتبال

چه هوادار فوتبال باشید، چه نباشید قطعا نام بزرگترین اسطوره های فوتبال برزیل چون نیمار، پله و یا رونالدینیورا شنیده اید، برترین فوتبافهرست هایی در دنیا که مهارت این ورزش دنیای را از زادگاهشان یعنی برزیل فرا گرفته اند.

گفته میگردد که سبک فوتبال برزیل ارتباط مستقیمی با پایکوبی کاپوئرا دارد، پایکوبیی که بردگان آفریقایی در برزیل به عنوان شکلی از مقاومت فرهنگی به وجود آورده اند و آن را گینگا نامیدند.

فوتبال برای بسیاری از مردم محلی برزیل یک سرگرمی ملی تمام وقت است و از این رو شما در سراسر برزیل جوانانی را خواهید یافت که در جای جای زمین های این کشور در حال بازی فوتبال هستند.

3.کاپوئرا

کاپوئرا یک ورزش(هنر) رزمی برزیلی با تلفیقی از حرکات ورزشی، پایکوبی و موسیقیست.

این ورزش رزمی که اولین بار از طریق برده های آفریقایی ساکن برزیل ابداع شد، به علت مانورهای آکروباتیک و پیچیده اش معروفیت بسیاری یافته است.

در دهه 1970، استادان کاپوئرا تصمیم گرفتند تا برای آموزش این هنر رزمی به خارج از کشور سفرکنند و مردمان دیگر کشور ها را از فنون این رشته

ورزشی مطلع سازند. و پس از آن هر ساله کاپوئرا، هزاران هنرجو و توریست خارجی را برای یادگیری این ورزش پر رمز و راز روانه برزیل میکند

4.بوسا نوا

بوسانوا که یک نوع موسیقی جاز برزیلی است که در اواخر دهه 1950 از ناحیه جنوبی ریودوژانیرو به وجود آمده است و در زبان پرتغالی به معنای (گرایش نو) میباشد

از دهه 1960 به بعد، بوسا نوا سامبا در صحنه موسیقی برزیل جایگاه ویژه ای یافت و آهنگسازانی چون ژیلبرتو مندس و دو تام و وینیسیوس از طریق این سبک موسیقی به معروفیت دنیای دست یافتند.

بعلاوه از طرفی دیگر آهنگ معروف گاروتا د ایپانما Garota de Ipanema چنان مورد تحسین نهاده شد که دو سال پس از برنده شدن جایزه گرمی آلبوم سال، از طریق فرانک سیناترا خواننده افسانه ای مجددا بازخونی و ضبط شد.

5.ریو

اگرچه که مرکز برزیل برازیلیا میباشد اما با این حال ریو بزرگترین مقصد توریستی بین المللی در این کشور است. این کشور با داشتن بسیاری جاذبه های توریستی و مکان های دیدنی بینظیر خود بسیاری از توریستان را از سراسر دنیا به سوی خود جذب میکند و از این رو به شهری تبدیل شده که بسیاری برزیل را با آن میشناسند

شما می توانید در شهر ریو بعضی از معروف ترین غذا های برزیلی را تجربه کنید و از خوشمزگی آنها لذت ببرید.

6.مجسمه مسیح نجات دهنده

مجسمه مسیح نجات دهنده یا (Christ the Redeemer) یک مجسمه بسیار زیبا در قلب ریو است که عیسی مسیح را به تصویر می کشد.

این مجسمه که در بالای تپه کورکووادو، 709 متر بالاتر از سطح دریا و در پارک ملی تیجوکا که مشرف به شهر ریودوژانیروستواقع شده است.در سال 2007، به طور غیر رسمی به عنوان یکی از عجایب هفتگانه نو در دنیای مدرن انتخاب شده و یکی از المان هاییست که برزیل و شهر ریو را با آن به خاطر می آورند.

7.ساحل ها

برزیل دارای تعداد بیشماری سواحل رویایی و زیباست که هرساله مسافران زیادی را که در پی سرگرمی و استراحت میباشند به سوی خود میکشاند

در سراسر برزیل ساحل های متنوعی وجود دارد که شامل:

  • سواحل توریستی و پربازدید
  • سواحل کم تر دیدهشده و بکر
  • سواحل مناسب برای خانواده
  • سواحل مناسب ورزش های آبی

میباشند.

در میان این فهرست بی انتها، 2 ساحل رویایی کوپاکوبانا و ایپانما معروفیت دنیای و بین المللی دارند و بسیاری از خواننده های مشهور در وصف زیبایی این سواحل شعر های زیبایی سروده اند به طوری که بسیاری برزیل را با این دو ساحل زیبا میشناسند.

8.پیکانها

پیکانا یک نوع گوشت گاو برزیلی است که برترین نوع استیک در برزیل محسوب میگردد. در طبخ این غذا معمولاً لایه چربی ای که اغلب قصابی ها آن را دور می اندازند برای پخت و پز در غذا حفظ می گردد و به گوشت اجازه می دهد طعم خود را در زیر بافت این قسمت حفظ نماید

این غذا معمولاً با برنج سفید، لوبیا سیاه، سیب زمینی سرخ شده، مقداری سبزیجات و فاروفا سرو می گردد و یک غذای سنتی برزیلی به شمار میرود .

9.آبشار ایگوازو

یکی از زیبا ترین جاذبه های این کشور که اغلب برزیل را با آن میشناسند آبشار رویایی ایگواسوست که در مرز بین دو کشور برزیل و آرژاانتین واقع شده است و یکی از جاذبه های بینظیر این کشور به شمار میرود.

این آبشار بسیار بلندتر از آبشار نیاگارا است و عرض آن دو برابر بیشتر است به طوریکه در فصل بارانی، در هر ثانیه 450000 فوت مکعب آب بر روی آبشارها جاری می گردد.

اگر بلیط هواپیما خود را به مقصد این کشور رویایی رزرو نموده اید تماشای این آبشار بینظیر را بر فراز آسمان آبی از دست ندهید

10.جنگل آمازون

جنگل بارانی آمازون، بزرگترین جنگل بارانی دنیا است و بخش اعظمی از شمال غربی برزیل که از مهم ترین جاذبه های توریستی برزیل به شمار می رود را پوشش می دهد و تا کلمبیا، پرو و دیگر کشورهای آمریکای جنوبی امتداد دارد

.این جنگل به علت تنوع زیستی خود مشهور است و شامل هزاران رودخانه از جمله رودخانه بزرگ آمازون است که از این جنگل عبور میکند

منبع: طاهاگشت
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2278

به "جهان برزیل را به چه چیزی میشناسد! (تور برزیل)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهان برزیل را به چه چیزی میشناسد! (تور برزیل)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید