رئیس شورای اروپا به طرابلس رفت

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از دویچه وله، شارل میشل رئیس شورای اروپا در سفر به طرابلس لیبی، خواهان خروج همه شبه نظامیان خارجی از این کشور تا اوایل ماه میلادی دسامبر شد.

رئیس شورای اروپا به طرابلس رفت

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا بهار 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

گفته می گردد شمار خارجی هایی که در حال حاضر در لیبی به سر می برند؛ به 20 هزار نفر می رسد. پیشتر اتحادیه اروپا از آنها خواسته بود تا ماه میلادی ژانویه این کشور را ترک نمایند حال آنکه این اقدام عملی نشد.

میشل از استقرار شورای ریاستی جدید و مجلس نمایندگان دولت وفاق ملی استقبال کرد. وی مدعی شد که هدف از این سفر حمایت از مردم لیبی و رهبری جدید این کشور است.

وی همچنین از بازگشت سفیر اتحادیه اروپا به طرابلس تا اواخر ماه میلادی جاری (آوریل) اطلاع داد. وی قرار است امروز دوشنبه به تونس برود حال آنکه فردا سه شنبه نیز راهی ترکیه است تا طرح پیشنهادی خود شامل شرایط از سرگیری تدریجی روابط مالی با ترکیه و چگونگی حمایت از پناهندگانی که در این کشور مستقر شده اند را به رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور، ارائه کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1638

به "رئیس شورای اروپا به طرابلس رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس شورای اروپا به طرابلس رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید